ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حقیقی: خبر ازدواج من و شاکردوست صحت ندارد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و بر مزار رسول خدا ( ص ) ، هنگام به خاک سپردن او گفت : ] شکیبایى نیکوست جز در از دست دادنت ، و بى تابى ناپسند است مگر بر مردنت . مصیبت تو سترگ است و مصیبتهاى پیش و پس خرد ، نه بزرگ . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خبر ازدواج علیرضا حقیقی دروازه‌بان جوان پرسپولیس با الناز شاکردوست بازیگر مطرح سینما که روز گذشته در چند سایت منتشر شده بود با واکنش سریع مسئولان باشگاه و حقیقی مواجه شده و آنها تصمیم به شکایت دارند.


. وبسایت خبرآنلاین وابسته به گروه خبر که روزنامه خبرورزشی نیز از زیرمجموعه های آن است نخستین بار این خبر را منتشر کرده بود. دروازه‌بان جوان پرسپولیس خبر ازدواجش با شاکردوست را قویا تکذیب می‌کند و به پیگیری موضوع تاکید دارد.

 

خبر ازدواجت با خانم شاکردوست همه را غافلگیر کرد. این موضوع صحت دارد؟

این خبر کذب محض است و اصلا درست نیست. من از آنهایی که این خبر دروغ را منتشر کرده شکایت می‌کنم. ازدواج من و این هنرمند صحت ندارد.

 

 

پس شکایت مسئولان باشگاه از آنهایی که چنین خبری را داده‌اند به خواست تو بوده است؟

خیر، آنها بنا به مصالح باشگاه اقدام به شکایت کرده‌اند و من هم شخصا شکایت می‌کنم. با راهنمایی مشاور حقوقی باشگاه شکایت‌نامه را هم تنظیم کردم.

 

شایعه ازدواج شما با یک هنرمند از مدت‌ها پیش مطرح بود. چرا آن موقع واکنش نشان ندادید؟

شایعه زیاد است اما همانطور که گفتم این شایعه درست نیست و کذب محض است. من هم وقتی شنیدم سریعا واکنش نشان دادم، اگر درست بود که شکایت نمی‌کردم.

 

وضعیت خودت چطور است؟

آن محرومیت سه جلسه‌ای خیلی به ضررم تمام شد اما من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و اعتراضی به تصمیم کادر فنی ندارم و آنچه برایم اهمیت دارد موفقیت تیم است.

 

از اینکه پس از یک دوره حضور در ترکیب اصلی جایت را به میثاق معمارزاده داده‌ای ناراحت نیستی؟

شاید باورش برای خیلی‌ها سخت باشد اما من از درخشش و بازی خوب میثاق واقعا کیف می‌کنم. من برایش دست می‌زنم و هر وقت موفق عمل کند شخصا تشویقش می‌کنم. مهم این است که پرسپولیس 7 بازی را برده و ما داریم به قهرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.

 

فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند سپاهان را بگیرد و جام را تصاحب کند؟

به شما قول می‌دهم پرسپولیس در فاصله دو هفته مانده به پایان لیگ قهرمان می‌شود. سپاهان دو هفته دیگر صدر را از دست می‌دهد و این پرسپولیس است که جام قهرمانی را تصاحب می‌کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 88/12/16 و ساعت 8:10 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266619
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو