ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ نقل و انتقالات لیگ برتر - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
از آنچه نمی شود مپرس که آنچه شده است تو را بس است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

تازه‌ترین اخبار از نقل‌ و ‌انتقالات لیگ‌برتر

نقل‌ و ‌انتقال و جذب بازیکنان مناسب در اولویت تمامی تیم‌های لیگ‌برتری قرار دارد.

در این بین تیم‌هایی نظیر پرسپولیس،‌ استقلال و سپاهان تلاش بیشتری را نسبت به سایر تیم‌ها در بازار نقل‌وانتقالات از خود نشان داده‌اند و تیم‌های شهرستانی حاضر در لیگ‌برتر به نسبت سپاهان و دو تیم پرطرفدار پایتخت تحرک کمتری در بازار خرید بازیکن داشته‌اند.

برخلاف اخبار چند روز اخیر، باشگاه پرسپولیس به‌عنوان قهرمان لیگ هفتم و یکی از تیم‌هایی که به عنوان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا فعالیت خواهد کرد، اقدامات اساسی را در این زمینه آغاز کرده است.

علیپور یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس می‌گوید: «اولویت در فصل نقل‌وانتقالات برای باشگاه، تمدید قرارداد بازیکنان ملی‌پوش تیم نظیر نیکبخت، خلیلی،‌ نصرتی و حسین کعبی است که بدون شک پس از بازگشت تیم‌ملی از امارات با تمامی آنها برای تمدید قرارداد و حضور مجدد مذاکره خواهد شد

وی ادامه می‌دهد: «برای اینکه در زمینه نقل‌وانتقالات، اخبار باشگاه به شکلی صحیح و مناسب در اختیار مردم قرار گیرد از این پس، تمامی اخبار نقل‌وانتقالات باشگاه را در تمامی رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد

علیپور در ادامه از آخرین اخبار نقل‌وانتقالات باشگاه پرسپولیس خبر می‌دهد: «مرتضی اسدی مدافع چپ صباباتری، بازیکنی بوده که با مدیرعامل پرسپولیس برای عضویت در این تیم مذاکره کرده است و قطعاً در صورت ادامه روند مثبت مذاکرات، به عضویت باشگاه پرسپولیس در خواهد آمد. جدا از این بازیکن میثم خسروی بازیکن فصل پیش پیکان نیز بازیکنی است که پرسپولیس درصدد جذب اوست

علیرضا محمد، هاشم بیک‌زاده و سیدجلال حسینی از دیگر گزینه‌های جدید پرسپولیس هستند که کار انتقال این بازیکنان به پرسپولیس تقریباً قطعیت یافته است.

مسئولان دیگر تیم پرطرفدار پایتخت، استقلال نیز که فعلاً تمرکزشان را بر روی قهرمانی در رقابت‌های جام‌حذفی معطوف کرده‌اند در حال مذاکره و نهایی کردن جذب چند بازیکن در تیم خود برای فصل آینده هستند.

علی حمودی بازیکن تیم استقلال اهواز یکی از گزینه‌های استقلال برای فصل جدید است و گفت‌وگوهای نهایی برای عضویت وی در استقلال درحال انجام است.

حسین کاظمی، سهراب بختیار‌ی‌زاده، مازیار زارع و ابراهیم توره گزینه‌های دیگری هستند که مذاکرات مثبتی برای حضور آنان در استقلال انجام شده است. سپاهان نیز تاکنون بازیکنان خوبی را به خدمت گرفته است.

داود حقی را شاید بتوان بهترین خرید سپاهان برای فصل جدید دانست. بازیکنی که پس از منتفی‌ شدن حضورش در امارات با وجود پیشنهاد از تیم‌های پرسپولیس و استقلال، نهایتاً سپاهان را ترجیح داد.

تیم‌های تهرانی نظیر صباباتری، سایپا و پیکان به‌دلایل مختلف، تاکنون فعالیت چندانی در زمینه نقل‌وانتقالات نداشته‌اند.

احتمال انتقال صباباتری به یکی از استان‌های شمال کشور، درگیر بودن سایپا با لیگ‌قهرمانان و انتخاب سرمربی جدید و موارد دیگر موجب شده تا این تیم‌ها در زمینه نقل‌وانتقالات تاکنون چندان موفق عمل نکنند.

جدایی ستاره‌های پیکان از این تیم موضوعی است که احتمالاً‌ مدیرروستا را برای حضوری پرقدرت در لیگ‌ هشتم با چالش جدی مواجه خواهد ساخت. جدایی بازیکنانی نظیر توره، کندو و خانگلی قطعاً از قدرت پیکان در لیگ هشتم خواهد کاست.

راه‌آهن دیگر تیم لیگ‌برتری تهران تاکنون با دو بازیکن به طور قطعی به توافق رسیده است.
اکبر صغیری و علیرضا افضلی هافبک چپ و مهاجم نیروی زمینی، بازیکنانی هستند که برای حضور در راه‌آهن در لیگ جدید با مسئولان و سرمربی جوان این تیم به توافق رسیده‌اند.

در کنار تیم‌های تهرانی، استقلال اهواز تنها تیم شهرستانی است که امسال به‌دلیل تمام شدن قرارداد 15 بازیکن، بیشترین تغییر را در تیم خود خواهد داشت. تیم برق شیراز نیز به عنوان یکی دیگر از تیم‌های شهرستانی به علت افزوده نشدن بودجه‌اش قطعاً بیشتر بازیکنان موثر قبلی‌اش در لیگ هفتم را از دست خواهد داد.

مارتین رائول دروازه‌بان اروگوئه‌ای برق و محمدناصر شکرون مهاجم این تیم بازیکنانی هستند که با پایان قراردادشان به کشورشان بازگشتند. ستار زارع و مهدی شیری دیگر ستاره‌های تیم شیرازی هستند که قطعاً از این تیم جدا خواهند شد.

 

 

کپی برداری با ذکر منبع مجاز است


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 87/3/19 و ساعت 8:54 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267355
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو