ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خوردبین: فاصله ? امتیازى با سپاهان رادر گذشته جبران کرده ایم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانشمندان، امنای امّت من هستند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جبران فاصله ? امتیازى ما با سپاهان کار سختى نیست ، ما در گذشته فاصله ? امتیازى را جبران کرده ایم.

محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جبران فاصله ? امتیازى ما با سپاهان کار سختى نیست ، ما در گذشته فاصله ? امتیازى را جبران کرده ایم.وى افزود: ما با این هدف که فاصله ? امتیازى بین ما و سپاهان تا پایان لیگ جبران شود، لیگ را ادامه مى دهیم و درگذشته هم چنین چیزى را داشته ایم و فاصله ? امتیازى را جبران کردیم و قهرمان شدیم.وى گفت: شرایط تیم بسیار خوب است و بازیکنان از نظر روحى شرایط بسیار خوبى دارند. شرایط روحى آنها حتى بهتر از وضعیت جسمانى شان است.خوردبین تصریح کرد: کسب پیروزى هاى پى درپى سبب شده است انگیزه بازیکنان بیشتر شود و به خودباورى برسند.وى خاطر نشان کرد: ? بازى باقى مانده ، با دیدگاه فینال هاى لیگ به میدان مى رویم و ارزش بازى هاى ما قبل از بازى با سپاهان که در هفته پایانى لیگ برگزار مى شود ، بیشتر است زیرا اگر امتیازهاى لازم را کسب نکنیم، بازى با سپاهان تشریفاتى مى شود.
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/18 و ساعت 11:36 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 88
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267051
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو