ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شکایت دایى از فدراسیون براى غرامت یک میلیارد و دویست میلیونى - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

مفاد قرارداد ابتدا اعلام نمى شود اما گذشت زمان کار خودش را مى کند؛ بویژه هنگامی که کار به اختلاف و دعوا مى کشد و قرارداد على دایى با فدراسیون هم از آن جمله است.

 

 به نظر مى رسد رفتارهاى صورت گرفته به قدرى براى دایى سنگین بوده است که بر خلاف آن ظاهر آرام پس از جدایى از تیم ملى توفانى با شدت جریان داشته است چون خبر مى رسد ، على دایى پیگیر قراردادى است که به آن عمل نشد. این قرارداد که ? ساله خوانده مى شود در ازاى یک میلیارد و ??? میلیون تومان منعقد مى شود به نظر مى رسد آنچه دایى را تحریک به انجام این کار کرده، برخوردهاى بعضى مسئولان فدراسیون با وى بوده است. در همین ارتباط عنوان مى شود اجراى قرارداد براى سال دوم و سوم منوط به توافق طرفین بوده که در یکى از بندها گنجانده شده است با این وجود ادعاى مطرح شده حداقل براى دریافت غرامت ?/? میلیارد تومانى است البته با این توضیح که گفته شده رقم مربوط به سال اول پرداخت شده است. گفته مى شود این شکایت که در خود فدراسیون مطرح شده در دست بررسى است و اینکه آیا احتمال طرح آن در مراجع بین المللى وجود دارد یا نه، نکته معلومى نیست.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 88/12/18 و ساعت 11:36 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 24
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267496
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو