ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمام اخبار امروز پرسپولیس در چند خط - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، دوست دارد به کارهای مباح عمل شود، همان گونه که دوست دارد به واجباتش عمل کنند .خداوند، مرا با دین راحت و آسان برانگیخت : دین ابراهیم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

تمام آنچه که در 24 ساعت گذشته بر باشگاه پرسپولیس گذشت را مرور می کنیم در چند خط به روایت مرجع خبری باشگاه پرسپولیس ، با ما همراه باشید:


* محسن خلیلی، مجتبی شیری و ابراهیم شکوری سه بازیکنی هستند که به عنوان بهترین‌های بازی با فولاد انتخاب شده‌اند و قرار است در اردوی این هفته پاداش‌های 250 هزار تومانی‌شان را بگیرند.


*
به دنبال تشویق غلامرضا رضایی و شایعه‌های بعد از آن، لیدرهای پرسپولیس به باشگاه احضار شده‌اند تا در این باره به کاشانی توضیح بدهند.


*
سرخپوشانی که بابت فصل گذشته هنوز از باشگاه طلبکارند قول گرفته بودند که تا پیش از پایان سال پول‌های‌شان را دریافت کنند اما طبق وعده تازه کاشانی برای رسیدن به این پول باید تا پایان فصل منتظر بمانند.


* حبیب کاشانی به دایی توصیه کرده که برای از دست نرفتن تمرکز خودش و پرسپولیس، دیگر درباره علی کریمی و بازگشت‌اش صحبت نکند.



* با تصمیم کاشانی، دوربین‌های باشگاه از این پس دوباره تمرین‌های پرسپولیس را ضبط می‌کند تا رفتار بازیکنان و حتی لیدرها کاملا زیر نظر باشد.


* لیدرهای پرسپولیس دیروز صبح به کمیته انضباطی رفتند و درباره آنچه در بازی با مقاومت سپاسی رخ داده بود به شریفی توضیح دادند.

* هادی نوروزی به خاطر سه اخطاره بودن، در سفر آخر هفته به انزلی، پرسپولیس را همراهی نمی‌کند.


* حبیب کاشانی و مصطفی شکری امروز به کمیته انضباطی می‌روند تا در جلسه‌ای که از ساعت 15:30 برگزار می‌شود درباره شکایت استیل‌آذین پاسخگو باشند.




* کریم باقری کایپتان تیم فوتبال پرسپولیس از دید اهالی فوتبال به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد.


* محمود خوردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: جبران فاصله ? امتیازى ما با سپاهان کار سختى نیست ، ما در گذشته فاصله ? امتیازى را جبران کرده ایم.


* در اواخر تمرین امروز معمارزاده دروازه‌بان اول پرسپولیس از ناحیه زانوی پای راست دچار مصدومیت شد.


* تیم فوتبال پرسولیس بر اساس امتیازات کسب شده در نیم فصل دوم، در صدر جدول لیگ برتر این نیم فصل قرار گرفت.


* جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، برای رسیدگی به شکایت باشگاه استیل آذین از سرپرست باشگاه پرسپولیس، عصر امروز(سه شنبه) با حضور حبیب کاشانی و نماینده حقوقی دو باشگاه در کمیته انضباطی برگزار شد.


* رییس مجمع باشگاه پرسپولیس در مورد انتخاب اعضای هیات مدیره این باشگاه نیز گفت: پرسپولیس که خوب نتیجه می‌گیرد، بالاخره مهم نتیجه گرفتن است و اشکالی ندارد که پرسپولیس با همین شرایط ادامه دهد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 10:14 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266965
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو