ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: فدراسیون حقم را ندهد به فیفا شکایت میکنم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اگر در کسى خصلتى شگفت دیدید ، همانند آن را انتظار برید چه طبیعت او وى را بر انگیزاند دیگر بار ، بر کردن چنان کار . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

علی دایی سرمربی سرخپوشان پس از پایان تمرین امروز به سئوالات پاسخ می‌دهد. اودر مورد تیم ملی هم حرف‌های جالبی زد.

 

در مورد بازی با ملوان چه صحبتی دارید؟

هدف تیم ما در این بازی پیروزی و کسب 3 امتیاز است. بازیکنان ما در طول هفته تمرینات بسیار خوبی داشتند و مضاف بر اینکه پیروزی‌های قبلی موجب شده تا همه بازیکنان روحیه بسیار خوبی در تمرینات داشته باشند و برای برد بعدی تلاش کنند.

 

در مورد مصدومیت بازیکنان کلیدی ملوان چه صحبتی دارید؟

مصدومیت بازیکنان ملوان و مسائل این تیم به ما ارتباطی پیدا نمی‌کند و برای من فرقی نمی‌کند که ملوان از چه بازیکنانی در برابر پرسپولیس بهره می‌برد. من سرمربی پرسپولیس هستم و قطعا موظم که تیمم را به بهترین شکل برای بازی با ملوان آماده کنم و در نهایت پرسپولیس را به کسب 3 امتیاز خارج از خانه برسانم. شرایط تیم ما بسیار حساس است.

ما در لیگ و جام حذفی شرایط بسیار حساسی داریم و در تلاش هستیم تا در این دو جام با موفقیت توقع هواداران خود را برآورده سازیم و مسلما چیزی جز برد در برابر ملوان هدف ما نیست و هواداران‌مان را راضی نمی‌کند.

 

در مورد مهرداد اولادی مهاجم سابق پرسپولیس در تیم ملوان چه صحبتی دارید؟

اولادی مهاجم جوان و بسیار خوبی است که آینده بسیار درخشانی نیز پیش‌رو دارد و یکی از بهترین فورواردهای فوتبال ایران است. او می‌تواند بسیار بهتر از آن چیزی که در حال حاضر از او می‌بینیم باشد اما همانطور که گفتم ما کاری به بازیکنان تیم حریف نداریم و تنها به شکست ملوان فکر می‌کنیم.

 

فکر می‌کنید در انزلی قادر به شکست تیم ملوان هستید؟

ملوان همیشه تیم خوب و قابل احترامی برای تمامی فوتبالدوستان و من بوده است. این تیم قدمت قابل احترامی در فوتبال ایران دارد و خصوصا همیشه در انزلی برای حریفان خطرساز بوده است. اما در شرایط فعلی برای ما بازی با حریفان در داخل خانه یا خارج از خانه چندان تفاوتی نمی‌کند و ما در انزلی به همین دلیل محکوم به برد حریف هستیم.

 

در مورد مصدومیت میثاق معمارزاده در تمرین روز سه‌شنبه چه صحبتی دارید؟

میثاق یکی از دروازه‌بانان خوب و باتجربه ما محسوب می‌شود. بعد از مصدومیتی که او در تمرین روز سه‌شنبه با آن مواجه شد باید ببینیم در فاصله باقیمانده تا بازی ملوان شرایط او به چه شکلی می‌شود اما به هرحال امیدوارم پزشک تیم او را به بازی ملوان برساند.

 

گویا در رابطه با پرداخت نشدن مطالبات مالی‌تان از سوی فدراسیون به کمیته انضباطی شکایت کرده‌اید.

باید بگویم قرارداد من با فدراسیون 3ساله بوده که در سال دوم و سوم این قرارداد به گونه‌ای تنظیم شده بود که مطالبات مالی باید به صورت توافقی پرداخت می‌شد. از سوی دیگر فکر می‌کنم مربی که قرارداد 3 ساله داشته اما بعد از مدتی در سال اول از کارش کنار گذاشته شده و اخراج شده طبق قرارداد فدراسیون باید پولش را به سرمربی سابق تیم ملی که با او قرارداد امضا کرده پرداخت کند.

 

شکایت شما ارتباطی  به گرفتن مطالبات‌تان بابت بدهی فدراسیون به تولیدی‌ پوشاک‌ ورزشی‌تان ندارد؟

من وکیل گرفته‌ام تا همه چیز به صورت دوستانه حل شود. اما اگر اینگونه نشود به کمیته انضباطی و حتی فیفا نیز شکایت خواهم کرد. فکر می‌کنم کمیته انضباطی باید عدل و انصاف را در خصوص کسانی که در فوتبال این مملکت زحمت می‌کشند به طور کامل رعایت کند. به همین دلیل نیز من شکایت می‌کنم تا حق‌ام را از فدراسیون فوتبال ایران بگیرم. ضمن آنکه در مورد تولیدی پوشاک نیز باید این توضیح را بدهم که چند نفر در تولیدی دخیل بودند و در آن شراکت داشتند به همین دلیل طبق قول‌ها و وعده‌هایی که داده شده فدراسیون باید به آنها عمل کند اما شکایت من همانطور که گفتم تنها به مسائل مالی قرارداد 3 ساله‌ام با فدراسیون بازمی‌گردد و ربطی به تولیدی‌ام ندارد.

 


به نظر می‌رسد شما پس از اخراج به نوعی به دنبال غرامت گرفتن از فدراسیون فوتبال هستید؟

نه اصلا چنین چیزی نیست. من مربی تیم ملی بودم و طبق قراردادی که با فدراسیون فوتبال امضا کردم حرف از پرداخت مطالبات می‌زنم چون همانطور که گفتم قرارداد من با فدراسیون 3 ساله بوده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 88/12/19 و ساعت 6:20 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 113
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267076
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو