ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علیرضا محمد: درگیرى یعنى زد و خورد، ما که همدیگر را کتک نزدیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند ـ عزّوجلّ ـ، آزرمگین و پوشیده رادوست دارد . پس هرکس از شما غسل کرد، خود را بپوشاند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

علیرضا محمد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ درگیرى با نبى الله باقریها نداشتم. درگیرى یعنى زد و خورد و کتک کارى و من نمى دانم چرا با چنین شایعاتى مى خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.

علیرضا محمد هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هیچ درگیرى با نبى الله باقریها نداشتم. درگیرى یعنى زد و خورد و کتک کارى و من نمى دانم چرا با چنین شایعاتى مى خواهند پرسپولیس را وارد حاشیه کنند.وى اظهارداشت: به خاطر یک توپ بر سر باقریها فریاد زدم اما هیچ درگیرى نداشتم نبى واقعا پسر خوب و مؤدبى است و من نمى دانم حاشیه سازان با ساختن این شایعات چه هدفى را دنبال مى کنند.او ادامه داد: درگیرى یعنى زد و خورد و درگیرى فیزیکى و اینکه ? نفر یکدیگر را کتک بزنند اما ما فقط درگیرى لفظى داشتیم که این اتفاق در تمرین حفظ با توپ افتاد. بنابراین صراحتا درگیرى ام با باقریها را تکذیب مى کنم. اگر از نبى هم سوال کنید مطمئن باشید که مى گوید هیچ درگیرى نداشتم.
هافبک پرسپولیس افزود:پرسپولیس هیچ حاشیه اى ندارد اما نمى دانم چرا براى تیم حاشیه درست مى کنند ما تمرینات خوبى را انجام مى دهیم اما دشمنان یک درگیرى کوچک و طبیعى را که امکان دارد در همه تیمها اتفاق بیفتد را بزرگنمایى کردند این کارها زشت است. فردى که این درگیرى کوچک را بزرگ کرده مى شناسم و اطمینان داشته باشید به خودش هم مى گویم چرا چنین چیزى را بزرگنمایى کرده. نمى دانم این افراد از کدام درگیرى صحبت کردند.محمد در خصوص بازى با ملوان اذعان داشت: این بازى هم مانند همه بازیهاى دیگر ? امتیاز دارد تمرکزمان را گذاشتیم تا تمام امتیازات این بازى را بگیریم امیدوارم با گرفتن هر ? امتیاز این بازى گاهى دیگر به صدر جدول نزدیک شویم.
 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/20 و ساعت 9:9 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267379
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو