ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ سپهر حیدرى: تیم ملى صدر نشین لیگ است ، نه سپاهان! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکیم، کسی است که بدی را با خوبی پاداش دهد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

سپهر حیدرى مدافع با تجربه پرسپولیس معتقد است با وجود اختلاف ? امتیازى که پرسپولیس با صدر جدول دارد، هنوز هم او مى تواند براى کسب عنوان قهرمانى امیدوار باشد.


• در رابطه با بازى مقابل ملوان براى ما صحبت مى کنید؟
- ما بعد از ? برد پشت سر هم که یک آمار خیلى خوب براى پرسپولیس بود مقابل ملوان به تساوى رسیدیم. در فوتبال حرفه اى کسب این نتایج طبیعى است.
تیم ملوان در همان دقایق اول موفق به گلزنى شد و بعد از آن بازى را خراب کردند و در لاک دفاعى فرو رفتند. آنها مدام خودشان را زمین مى زدند. اگر بازیکنان ملوان به معناى واقعى فوتبال بازى مى کردند مقابل ما بازنده بودند.

• چرا بازى اینقدر خشن بود؟
- این بازیکنان ملوان بودند که در طول بازى درگیرى ایجاد مى کردند. همه دیدند که آنها چطور بادامکى را به زمین زدند. هواداران ما خیلى فهیم و مهربان هستند و براى اینکه از بازیکنان پرسپولیس تقدیر کنند بازیکنان سابق پرسپولیس را تشویق مى کردند، مهرداد اولادى در این بازى همه بازیکنان ما را زد، گل زد و آخر سر هم یک پیراهن قرمز بر تن کرد که نشان بدهد به یاد پرسپولیس است.



•فکر نمى کنید این امتیازات از دست دادن براى پرسپولیس خطرناک باشد؟

- این اتفاق ها در فوتبال پیش مى آید. آن سال هم که ما قهرمان شدیم بازى قبلش را در شیراز مساوى کرده بودیم. شاید همه قهرمانى پرسپولیس را غیرممکن بدانند اما باید بگویم که من هنوز هم امیدوارم چرا که تا پایان فصل ممکن است هزار اتفاق بیفتد. ما باید تا آخرین لحظه به خاطر هوادارانمان امیدوار باشیم و براى آنها بجنگیم. درست است که ما با سپاهان ? امتیاز اختلاف داریم اما این فاصله قابل جبران است. یکى از امتیازاتى که سپاهان از آن استفاده مى کند این است که بازیهایش پخش مستقیم نیست.از عزیز محمدى درخواست مى کنم نگاه ویژه اى به این موضوع داشته باشد. چرا که در بازیهاى پخش مستقیم تیمها انگیزه بیشترى پیدا مى کنند. تیم شاهین و استقلال اهواز از سپاهان شکست خوردند اما چون بازى ما و آنها پخش مستقیم بود انگیزه بالاترى پیدا کردند و ما را شکست دادند. بازى پخش مستقیم خود بازیکنان سپاهان را هم دچار استرس مى کند چرا که مى دانند زیر ذره بین قرار دارند و اگر دقت کرده باشید سپاهان و ذوب آهن دربازیهایى که به طور زنده از شبکه ? پخش مى شود کمتر امتیاز گرفته اند. علاوه بر اینها کجاى دنیا بازیهاى تیم هاى اول و دوم لیگ به طور زنده پخش نمى شود؟ خیلى ها براى مطلع شدن نتایج این تیمها مجبورند رادیو به دست بگیرند. امیدوارم که به این جریان رسیدگى بیشترى بکنند.

• خیلى از بازیکنهاى سپاهان مدعى هستند که قهرمانى به روز آخر نمى کشد و پرسپولیس باید قهرمانى را فراموش کند.

- همان طور که قبلا گفتم در فوتبال هیچ چیز قابل پیش بینى نیست. تیم سپاهان که اولا یک تیم معمولى نیست و در واقع تیم ملى است. چرا که ?? درصد بازیکنان فیکس تیم ملى در این تیم بازى مى کنند. دوما اینکه متأسفانه اکثر بازیهاى سپاهان بعد از بازى ما انجام مى شود و آنها با خیال راحت مى روند و بازیهایشان را انجام مى دهند. سپاهان مثل روزهاى خوبش بازى نمى کند و مطمئن باشید که اگر بازیهایشان به طور مستقیم پخش شود به طور قطع امتیاز از دست خواهند داد.

• بازى پتروشیمى را چطور ارزیابى مى کنید؟

- این بازى یکى از سخت ترین بازیهاى ما خواهد بود چرا که در جام حذفى مانند لیگ فرصت اشتباه کردن نداریم. به همین علت از تعطیلات لیگ استفاده کرده و تمام تمرکز خود را بر روى جام حذفى مى گذاریم تا با کسب این جام هوادارانمان را شاد کنیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 88/12/24 و ساعت 2:38 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 174
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267429
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو