ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: پرسپولیس با قهرمانی دو فینال دیگر فاصله دارد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خدا را فرشته‏اى است که هر روز بانگ بر مى‏دارد : بزایید براى مردن و فراهم کنید براى نابود گشتن و بسازید براى ویران شدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای رسیدن به قهرمانی در جام حذفی دو فینال دیگر فاصله داریم.

 

علی دایی پس از برتری 2 بر یک برابر پتروشیمی تبریز در جام حذفی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من از نتیجه مسابقه راضی هستم اما از کیفیت بازی رضایت ندارم. در نیمه اول پرسپولیس به مراتب بهتر از نیمه دوم بازی کرد و در همان نیمه هم می‌توانستیم کار را تمام کنیم و چند موقعیت گلزنی را از دست دادیم و در نهایت با گل استثنایی پتروشیمی بازی به تساوی کشیده شد.


وی ادامه داد: نیمه دوم را هم خوب شروع کردیم و به گل هم رسیدیم؛ اما پتروشیمی بازی را با 3 مهاجم دنبال کرد و رو به توپ‌های بلند آورد و صاحب یک پنالتی هم شد که این ضربه به اوت رفت. خدا را شکر می‌کنم که در این مسابقه برنده شدیم.


سرمربی پرسپولیس در مورد فوتبال تبریز گفت:


فوتبال تبریز پتانسیلی بالایی دارد، البته اکنون تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر است. 3 تیم گسترش فولاد، شهرداری و پتروشیمی نیز در لیگ دسته اول حاضرند و من برای تمام تیم‌های تبریزی آرزوی موفقیت می‌کنم و دوست دارم این شهر نمایندگان بیشتری در لیگ برتر داشته باشد، البته فوتبال تبریز باید همزمان با پیشرفت امکاناتش هم گسترش پیدا کند.


دایی در مورد برنامه‌ تیم پرسپولیس در تعطیلات عید گفت: تا روز سوم عید تعطیل هستیم و بازیکنان به تعطیلات پنج روزه می‌روند. پس از آن اردوی خود را در امارات برگزار می‌کنیم و دو دیدار تدارکاتی در این کشور انجام خواهیم داد تا در لیگ برتر و جام حذفی با تمام قدرت شرکت کنیم.
وی افزود: در جام حذفی برای رسیدن به قهرمانی فقط دو فینال دیگر پیش رو داریم که به امید خدا با سربلندی و پیروزی آن دیدار‌ها را هم پشت سر می‌گذاریم.


سرمربی سابق تیم ملی در مورد ستارگان فوتبال آذری زبان مانند خودش و کریم باقری در سطح ملی و نبود چنین ستاره‌هایی در تیم ملی فعلی گفت: فوتبال آذربایجان نسبت به چهار پنج سال قبل رشد خوبی داشته است. تیم‌های تبریز اکنون در لیگ برتر و لیگ دسته اول خیلی خوب ظاهر می‌شوند و بسیار بهتر از گذشته شده‌اند. امیدوارم تیم‌های فوتبال در سراسر ایران قدرتمند شوند تا شاهد تیم ملی قدرتمندی باشیم و انشا ا... ستارگانی بهتر از من و کریم باقری در تیم ملی ظهور می‌کنند.


دایی در مورد دیدار پرسپولیس با تراکتور سازی در تبریز در لیگ برتر اظهار داشت: باید به مردم تبریز تبریک بگویم. آنها مشتاقانه تیم تراکتورسازی را تشویق می‌کنند و این مسئله برای هر آذربایجانی مایه افتخار است. با غیرت و تعصبی که آذری‌ها دارند، همواره کارهای بزرگی می‌کنند. مردم آذربایجان ثابت کرده‌اند که اگر بزرگانی از خطه آذربایجان حضور دارند این مسئله بی‌مورد نبوده است.


وی ادامه داد: بازی در تبریز برای تمامی تیم‌ها سخت است. تراکتور هم باید قدر هوادرانش را بداند و ما هم دیدار سختی برابر تراکتور سازی در لیگ در پیش خواهیم داشت.


دایی در مورد مشکلش با احمدرضا عابدزاده گفت: مشکلی با ایشان ندارم. همواره گفته‌ام او یکی از بزرگان فوتبال ایران است و در مورد حضورش در پرسپولیس هم تابع نظر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستیم.
علی دایی در مورد شایعه اختلافش با مردم تبریز گفت: آنهایی که چنین جوی را راه‌انداخته‌اند به این دلیل بوده که می‌خواستند بین ما اختلاف بیاندازند. این جو بعد از دیدار ایران و آذربایجان به راه افتاد.در همه جای دنیا گفته‌ام که از خطه آذربایجان هستم و تبریز هم سرزمین دوم من است. بهترین دوستان من تبریزی هستند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 6:16 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 69
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267225
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو