ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اسمیلسکی: رویارویی با دایی و پرسپولیس از افتخاراتم است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
به نعمت پروردگارتان ـ عزّوجلّ ـ اعتراف کنید و از همه گناهانتان به سویش توبه نمایید که خداوند، بندگان سپاسگزارش را دوست دارد. [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

پس از شکست پتروشیمی
اسمیلسکی: رویارویی با دایی و پرسپولیس از افتخاراتم است

 سرمربی صربستانی تیم فوتبال پتروشیمی تبریز گفت: رویارویی با علی دایی و پرسپولیس جز افتخارات من محسوب می‌شود.


زوران اسمیلسکی پس از شکست 2 بر یک برابر پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: باید این پیروزی را به پرسپولیس تبریک بگویم، هرچند ما هم مقاومت خوبی برابر این تیم از خود نشان دادیم و پرسپولیس برای کسب این برتری انرژی زیادی صرف کرد.
وی ادامه داد: امروز این شانس را داشتیم که به تمام مردم ایران نشان دهیم باشگاه کوچکی مانند پتروشیمی چقدر خوب می‌تواند بازی کند. از بازیکنانم راضی هستم و آنها تمام تلاششان را در این دیدار انجام دادند.
وی ادامه داد: یکی دو مورد در مسابقه با پرسپولیس باعث ناراحتی من شد. اول مصدومیت دروازه‌بان اصلی تیم در دقیقه 20 و دوم از دست دادن ضربه پنالتی، نمی‌گویم اگر پنالتی گل می‌شد پرسپولیس را شکست می‌دادیم؛ اما بازی 2 بر 2 مساوی می‌شد و کار این تیم برای کسب برتری سخت می‌شد. ضمن اینکه هوای بارانی باعث شد تماشاگر زیادی به ورزشگاه نیاید، البته از آنهایی که به ورزشگاه آمدند و تیم را تشویق کردند باید تشکر کنم.
سرمربی پتروشیمی در مورد پنالتی که رضا فرامرزی از دست داد گفت: او یکی از بهترین پنالتی‌زن‌های تیم است و در دیدار با پیکان و برق شیراز هم پنالتی‌هایش را گل کرده بود، البته من بین انتخاب فرامرزی و جوکانویچ برای زدن پنالتی مردد بودم؛ اما با توجه به اینکه فرامرزی تازه نفس بود تصمیم گرفتم پنالتی را به او بدهم که این فرصت از دست رفت.
اسمیلسکی در مورد رویاروی با علی دایی گفت: من قبل از اینکه به ایران بیایم و در اروپا بودم علی دایی را به عنوان یکی از ستا‌ره‌های فوتبال می‌شناختم. امروز هم یکی از افتخاراتم است که برابر پرسپولیس با سرمربیگری علی دایی حاضر شدم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 88/12/27 و ساعت 7:34 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266858
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو