ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ بعید میدانم پدرم به پرسپولیس بازگردد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
تا کی آب بر کوه می ریزد و آن را نرم نمی کند؟تا کی حکمت می آموزید و دلهایتان بر آن نرم نمی شود؟ [عیسی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

باید سایپا را ببریم
پروین: بعید می‌دانم پدرم به پرسپولیس بازگردد

 هافبک پرسپولیس گفت: با اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای پدرم افتاده، بعید می‌دانم بازگردد.


محمد پروین  اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را در امارات برگزار و در دو بازی تدارکاتی خواسته‌های دایی را برآورده کردیم. البته در بازی اول خسته بودیم اما در بازی دوم با تمام قوا به دیدار حریف رفتیم و با 5 گل النصر را در هم کوبیدیم.
وی در خصوص شرایط خودش گفت: با تلاش کادر پزشکی در امارات تست نهایی شدم. خوشبختانه مصدومیتی ندارم. آماده هستم و امیدوارم دیگر دچار حادثه‌های فوتبال نشوم. البته یک فوتبالیست بالا و پایین دارد و فقط با قبول کردن تمام این خطرات تشنه بازی برای پرسپولیس هستم.

پروین در جواب اینکه خبر دارد پدرش به هیأت مدیره پرسپولیس خواهد آمد، به فارس گفت: با توجه به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر افتاده، خیلی بعید می‌دانم به هیأت مدیره بیاید. البته چون این موضوع زیاد به من ربطی ندارد، نمی‌توانم همه چیز را بگویم.

وی در خصوص بازی روز شنبه مقابل سایپا گفت: بدون شک بازی بسیار سختی را در پیش داریم و باید سایپا را ببریم. تیم‌ها برای جمع کردن امتیاز دست به هر کاری می‌زنند. ما نیز همچنان مدعی هستیم تا در لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت برسیم. امیدوارم با گرفتن 3 امتیاز همچنان جزء مدعیان بمانیم. برای ما نتایج تیم‌های دیگر هیچ فایده‌ای ندارد و خودمان باید به فکر خودمان باشیم تا به خواسته هواداران یعنی قهرمانی در یک جام برسیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/1/13 و ساعت 7:10 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267019
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو