ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ هوار محمد: تابع تصمیم دایی و پرسپولیس هستم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند سبحان، مال را به کسانی که دوست دارد و یا دشمن دارد می بخشد؛ولی دانش را جز به کسی که دوست دارد نمی بخشد [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

غیبت هوار ملامحمد در اردوی دوبی باعث شد تا علی دایی مانع از بازگشت این بازیکن تاثیرگذار اما جنجالی به تمرینات پرسپولیس شود و حالا باز هم باید شاهد یک چالش جدید بین این بازیکن عراقی و باشگاه پرسپولیس باشیم.

 

*دوباره یک سوژه جدید در مورد هوارملامحمد شکل گرفت.

این هم از بدشانسی من است. دیگر نمی‌دانم چه بگویم، اما باور کنید این بار واقعا من بی‌تقصیرم.

 

*اما غیبت تو در اردوی امارات، خطای کوچکی نبود.

 خب من هم همین را می‌گویم. من در اردوی پرسپولیس در امارات حاضر نشدم اما این دلیل نمی‌شود مقصر باشم. فکر می‌کنم به خاطر مسائل گذشته ذهنیت‌ها نسبت به من منفی شده است.

 

 

*می‌گویی این بار مقصر نبودی ولی در حالی که ویزایت هم صادر شده بود، به اردوی پرسپولیس ملحق نشدی.

 بله، به لطف علی دایی ویزای من هم درست شد اما به خاطر مشکل پاسپورتم نتوانستم به اردوی پرسپولیس ملحق شوم. پاسپورت من درجه اس بود که تا سال 2011 اعتبار داشت. منتهی مراتب چون صفحات آن پر شده بود، پاسپورتم را تعویض کردم و پاسپورت جی  گرفتم اما زمانی که به فرودگاه اربیل رفتم تا به امارات بروم متوجه شدم در ارسال ویزایم اشتباهی صورت گرفته و برای پاسپورت قبلی‌ام اقدام کرده‌اند.

 

*اشاره کردی به اینکه به لطف علی دایی ویزا گرفتی؛ قضیه از چه قرار است؟

 به دلایلی اتباع عراقی برای دریافت ویزای امارات با اشکال تراشی مواجه هستند اما آقای دایی لطف کردند و مشکل ویزایم را از طریق دوستانشان حل کردند که جا دارد از ایشان تشکر کنم.

 

*البته این دومین بار است که علی دایی مشکلت را حل می‌کند.

 بله، ایشان همیشه به من لطف داشته‌اند. دفعه قبل هم که به خاطر مسائل مصدومیت سوءتفاهم‌هایی پیش آمده بود، علی دایی با مدیریت خوب خود مشکل را به بهترین نحو حل کرد.

 

*اما این مرتبه چاره‌ای نگذاشتی جز اینکه مساله ات را به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع بدهد.

هیچ اعتراضی به این مساله ندارم. باشگاه پرسپولیس براساس حق طبیعی خود می‌تواند در این باره اقدام کند. من در اردوی امارات با دلایلی که گفتم غایب بودم و علی دایی به همین خاطر رسیدگی به این موضوع را به کمیته انضباطی باشگاه واگذار کرده است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/1/14 و ساعت 2:47 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267157
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو