ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ سوء استفاده رسانه ای از اختلاف پرسپولیس و هوار - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانا نادان را می شناسد؛ چون قبلاً نادان بوده است؛ ولی نادان دانا را نمی شناسد؛ چون قبلاً دانا نبوده است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

هوار ملامحمد به لطف گل های امتیاز آور و حضور تاثیرگذارش در پرسپولیس می توانست به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم تبدیل شود اما کشمکش دائمی او با باشگاه شرایط دیگری را بوجود آورده است.

 

به گزارش اختصاصی مرجع خبری پرسپولیس، بازیکن عراقی پرسپولیس پس از آنکه نتوانست خود را به اردوی این تیم در دوبی برساند توسط علی دایی از حضور در تمرینات پرسپولیس منع شد.

 

وی روز شنبه به همراه مدیربرنامه هایش برای تماشای دیدار استیل آذین و سپاهان به ورزشگاه رفت تا شایعات در خصوص پیوستن وی به این تیم اصفهانی قوت پیدا کند. معدود هواداران سپاهانی حاضر در ورزشگاه هم با شعا «هوار، هوار» او را مورد تشویق قرار دادند تا خوراک خبری جدیدی نصیب رسانه ها شود.

 

 

باشگاه پرسپولیس اما اعلام کرد در جریان غیبت ملامحمد در اردوی امارات مقصر بوده و به این ترتیب هوار از اتهام وارده تبرئه شد. در این بین بعضی سایت ها و روزنامه های زرد به شیطنت و سوء استفاده از اختلاف باشگاه و هوار پرداختند تا جایی که سایت گل دیروز از شکایت باشگاه پرسپولیس به فیفا در پی بی انضباطی های پیاپی هوار ملامحمد نوشت و خبرآنلاین (وابسته به گروه خبر که روزنامه حاشیه پرداز خبرورزشی هم زیر مجموعه آن است) و خبرگزاری فوتبال ایران هر کدام به این خبر کذب بال و پر دادند.

هوار اما بعد از ظهر دیروز با حضور در باشگاه پرسپولیس به سوء تفاهمات بوجود آمده بین خود و علی دایی خاتمه داد و از امروز در تمرینات پرسپولیس شرکت می کند.

مدیر برنامه های ستاره عراقی در خصوص حضور او در دیدار استیل آذین و سپاهان می گوید: «ما فقط برای تماشای مسابقه به ورزشگاه رفتیم و هیچ مذاکره ای با سپاهان انجام ندادیم»

وی در خصوص ماجرای درخواست نوجوان 13 ساله از هوار افزود: «یک پسر بچه 13 ساله با چشمان گریان نزد ما آمد و به هوار گفت چرا می خواهی به سپاهان بروی؟ این اتفاق به شدت هوار را تحت تاثیر قرار داد»

وی افزود: «در حال حاضر هیچ مذاکره ای با باشگاه سپاهان نداشته ایم و اگر شرایط محیا باشد به طور قطع هوار فصل آینده در پرسپولیس خواهند ماند چرا که او عاشق پیراهن این تیم و هواداران آن است»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/1/17 و ساعت 3:5 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267002
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو