ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ غلامرضا رضایى: هیچ مذاکره اى با پرسپولیس و دایى نداشتم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
توانگرى در غربت چون در وطن ماندن است و درویشى در وطن ، در غربت به سر بردن . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

غلامرضا رضایى مهاجم تیم فولاد خوزستان گفت: هیچ مذاکره اى با مسئولان پرسپولیس انجام ندادم و همه تمرکزم به فولاد خوزستان است.

وى اظهار داشت: هیچ صحبتى با پرسپولیسى ها نداشتم و من فکر کنم تیم حرفه اى مانند پرسپولیس آنقدر بى تجربه نباشد که بخواهد در حال حاضر که در کوران مسابقات لیگ برتر هستیم بخواهد با بازیکنى مذاکره کند.او افزود: فعلا تا آخر فصل ? بازى مانده و آنقدر شرایط سخت است که به شخصه نمى توانم به تیم دیگرى فکر کنم. جو تیم طورى است که همه تمرکزشان روى بقاى فولاد است.


 

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: گل فیض اللهى به استقلال اهواز اصلا آفساید نبود. من از تله آفساید عبور کردم و بعد پاس را به سجاد دادم. وى در مورد پیروزى فولاد مقابل استقلال اهواز اظهار داشت:

شکست مقابل مس یک اتفاق عجیب بود اما بعد از این بازى با استراحت کافى به شرایط بازى رسیدیم و تمام فکر و ذکرمان این بود که استقلال اهواز را شکست دهیم.

رضایى خاطرنشان ساخت: تمام تلاشمان این است که در لیگ برتر بمانیم و من اطمینان دارم مربیان با یک برنامه ریزى خوب و اصولى کارى مى کنند تا این تیم در لیگ بماند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/1/19 و ساعت 10:30 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 157
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267412
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو