ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمام اخبار پرسپولیس در چند خط / هدایتی همچنان دنبال پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
قربانگاه خردها را بیشتر آنجا توان یافت که برق طمعها بر آن تافت . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

مروری داریم بر اخبار پرسپولیس در 24 ساعت گذشته در چند خط:

همانطور که قبلا گفته شده بود علی سعیدلو فردا بازدیدی از باشگاه پرسپولیس خواهد داشت و قرار است در همین بازدید، درباره مسائل جاری باشگاه و وضعیت هیات مدیره با حبیب کاشانی گفت‌وگو کند.


به درخواست حبیب کاشانی، در این چند هفته باقیمانده از فصل، قبل و بعد از هر بازی، کادر فنی جلسه‌ای با سرپرست باشگاه خواهد داشت و باید به کاشانی گزارش بدهد.


در جریان بازی پرسپولیس- تراکتورسازی، غیر از شعارهای ضد پرسپولیسی که شنیدیم، شعارهایی هم به زبان آذری روی پلاکاردهایی نوشته شده بود که این ماجرا به مذاق رییس کمیته انضباطی خوش نیامده و او تصمیم دارد بعد از بررسی کامل‌تر، با باشگاه تراکتورسازی و تماشاگرانش برخورد کند.

 



گذشته از گزارش‌های کوتاهی که در این چند روز از حضور هوار ملا محمد در تمرین‌های پرسپولیس از شبکه العراقیه پخش شد، این تلویزیون بخش‌هایی از رویارویی هوار ملامحمد و جاسم کرار در بازی پرسپولیس- تراکتورسازی را هم دیروز پخش کرد.


بنا به حکم کمیته انضباطی، طلب 50 میلیون تومانی میثم بائو از باشگاه ابومسلم همین هفته به او پرداخت خواهد شد.


مجید فرخزادی و حسین هدایتی صبح پنج‌شنبه در سازمان تربیت بدنی درباره وضعیت مدیریتی پرسپولیس با علی سعیدلو به گفت‌وگو نشستند که قرار است صحبت‌های مطرح شده در آن جلسه، در جلسه روز دوشنبه سعیدلو و کاشانی در باشگاه پرسپولیس بررسی شود.


سفر زیارتی به مشهد، پاداش معنوی سالنی‌بازان پرسپولیس بابت صعود به لیگ برتر است و درباره پاداش نقدی این صعود هم فردا تصمیم‌گیری می‌شود. کاشانی پیشنهاد داده که به عنوان پاداش، 5 درصد از مبلغ قرارداد هر یک از بازیکنان و مربیان تیم فوتسال پرسپولیس به آنها پرداخت شود.


شپیتم آرفی به علت پارگی عضله ران پا تا سه هفته نمی تواند درتمرینات پرسپولیس شرکت کند.

جلسه امروز دایی و کاشانی در خصوص وضعیت پرسپولیس لغو و به روز دوشنبه یا سه‌شنبه موکول شد.


زرینه  گفت: باقری ها مشکلی بابت بینایی خود ندارد و تنها مسئله او خون مردگی مختصری است که در چشم راست‌اش وجود دارد. البته آن هم با کمپرس آب گرم از بین خواهد رفت. میثم بائو نیز پس از چند روز تمرینات اختصاصی و کسب آمادگی لازم بدنی از فردا همراه تیم تمرین خواهد کرد.


مربی پیشین دروازه‌بانان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با شرایطی که برایم ایجاد کردند دیگر در تمرینات این تیم شرکت نمی‌کنم.


احمدرضا عابدزاده گفت : دیشب با آقای شریفی رئیس کمیته انضباطی تماس گرفتم و گفتم آقای دکتر! من را آزاد کن. آقای شریفی از من پرسید یعنی چه! من هم توضیح دادم که قید همه چیز را زده‌ام و نمی‌خواهم به عنوان آنالیزور در تمرینات شرکت کنم و دیگر کاری با این مسائل ندارم.

حلافی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که در ابتدای فصل به صورت قرضی در راه آهن منتقل شد به پرسپولیس باز می گردد.


علیرضا حقیقی دروازه بان پرسپولیس که در بازی با تراکتور سازی مصدوم شد زیر نظر پزشک پرسپولیس تمرین کرد


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/1/29 و ساعت 10:54 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266978
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو