ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عبدى: مردم پرسپولیس واقعى را مى خواهند نه استیل آذین که شبیه ماس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
گرامی ترین عزّت، دانش است، زیرا با آنشناخت معاد و معاش به دست آید و خوارترین خواری، نادانی [امام علی علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

حسین عبدى استیل آذین را به تیمى تشبیه مى کند که دوست دارد روزى پرسپولیس شود اما تجربه اش مى گوید مردم در نهایت پرسپولیس واقعى را مى خواهند.

 


• در مورد بازى با صباى قم صحبت مى کنید؟


- جام حذفى داستان خاص خود را دارد. مهم این بود که از این مرحله یک تیم صعود کند که خوشبختانه خیلى خوب شد آن تیم ما بودیم و صعود کردیم.

 


• اما این صعود خیلى زجرآور بود. قبول دارید؟


- بله، براى ما هم زجرآور بود. جام حذفى همیشه با استرس زیادى همراه است چون یک بازى است و دیدار برگشتى وجود ندارد. در اروپا هم همینطور است و وقتى کار به یک بازى مى کشد، خیلى پر استرس و پر التهاب مى شود و در مجموع با لیگ خیلى فرق مى کند. این بازى هم همینطور بود.

 

 

 


• صبا چطور بود؟


- صبا خیلى خوب کار کرد.مدافعان، هافبک و مهاجمان آنها خوب کار کردند و توانستند به چیزى که مى خواهند برسند. آنها به ما اجازه گلزنى ندادند و چشم به ضدحملات داشتند اما در نهایت کار به پنالتى کشید و ما برنده شدیم.

 


• هنگام زدن ضربات پنالتى چه حالى داشتید؟

 


- در ضربات پنالتى کارى از دست هیچ کس بر نمى آید. حتى اگر روى ضربات پنالتى کار کرده باشى هم تضمینى نیست که موفق شوى . حتى هوار که خیلى خوب پنالتى مى زند هم پنالتى اش را خراب کرد اما بچه هاى دیگر خوب زدند و حقیقى هم خیلى خوب ظاهر شد و توانستیم بازى را ببریم. در پنالتى کارى از دست کسى برنمى آید و همه چیز به کسى که پنالتى مى زند، بستگى دارد.

 


• لحظه اى که شیث پنالتى خراب کرد، نا امید نشدید؟

 


- نه، حتى حلقه اتحاد ما هم از بین نرفت. انرژى مثبتى که مردم دادند، باعث پیروزى ما شد. امیدهاى ما ناامید نشد و مردم و نیمکت با تمام وجود دنبال پیروزى پرسپولیس بودند و پیروز شدیم. هیچ کس ناامید نبود.

 


• در مورد بازى فینال چه صحبتى دارید؟

 


- خوشبختانه فینال ? بازى است و مى توانیم با برنامه خوب نتیجه بگیریم. ما حریف را دست کم نمى گیریم چون تیم خوبى هستند که به فینال رسیدند اما دنبال نتیجه خوب هستیم.

 


• امکان دارد گسترش فولاد در فینال همه را شگفت زده کند؟

 


- امیدوارم که اینطور نشود. ممکن است هر اتفاقى بیفتد اما مطمئن باشید که ما قهرمان مى شویم. امکان هر اتفاقى هست اما چون ? بازى است، ریسک کمترى دارد.

 


• در مورد بازى تیمتان با استیل آذین چه صحبتى دارید؟

 


- دور رفت با آنها بازى کردیم و مى توانستیم برنده باشیم اما روى اشتباهات خودمان بازنده شدیم. استیل آذین از آن بازى قوى تر شده اما ما هم تیم سابق نیستیم. در استیل آذین هم بچه هاى خودمان بازى مى کنند و امیدوارم این بازى درشان ? تیم بزرگ و همشهرى باشد.

 


• جو استیل آذین خیلى پرسپولیسى شده ،اینطور نیست؟

 


- وقتى تیمهایى بزرگ مى شوند، همه دوست دارند شبیه آنها باشند یا حداقل کپى آنها بشوند. استیل آذین هم چنین حالتى نسبت به پرسپولیس دارد. بازیکنان بزرگى مثل مهدوى کیا، کریمى و زندى این تشابه را نزدیکتر به نظر مى رسانند اما تجربه من در این مورد مى گوید در نهایت مردم پرسپولیس واقعى را مى خواهند یعنى همان تیمى که ما هستیم.

 


• در لیگ دنبال چه رتبه اى هستید؟

 
- هر رتبه اى که در شأن ما باشد. پارسال پرسپولیس در لیگ پنجم شد اما مطمئنا بهتر از سال قبل نتیجه مى گیریم. امیدوارم با بردن این ? بازى و با توجه به ضعف استقلال و ذوب آهن در نهایت بتوانیم به رتبه دوم جدول برسیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/2/7 و ساعت 6:4 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 85
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267241
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو