ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خوردبین: پرسپولیس یکی بوده و تا انتها هم یکی میماند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
توکّل، دژ حکمت است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 صباباتری را بگذارید صبابرقی! هیچ کس در تمرین پرسپولیس حق توهین به پیشکسوتان ندارد

در بین حاشیه سازی های اخیر علیه پرسپولیس، محمود خوردبین، پیکشسوت سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفتگویی انجام داده که در زیر می خوانید:


پرسپولیس در آستانه کسب عنوان قهرمانی جام حذفی قراردارد،شرایط را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

پرسپولیس صد در صد این فینال و این موقعیت را از دست نخواهد داد. ما در همه موارد از تیم فولاد گستر برتر هستیم. البته این به معنای دسته کم گرفتن حریف نخواهد بود. به امید خدا سعی‌مان بر این خواهد بود طی دو بازی رفت و برگشت دست پر از زمین خارج شویم.


طی سال‌های پر افتخار حضورتان در پرسپولیس،شبی هیجان‌انگیر مانند شب بازی برابر صبا دیده بودید؟

بله، واقعاً شب عجیبی بود. برق و باد و مه و خورشید و فلک نیز نتواست مقابل قدرت زلزله پرسپولیس دوام بیاورد.

 

 

 

البته ما می‌توانستیم اجازه ندهیم کار به ضربات پنالتی بکشد. ما با موقعیت‌هایی که داشتیم، می‌توانستیم سرنوشت بازی را در 90 دقیقه وقت قانونی و یا حتی 30 دقیقه وقت اضافی تمام کنیم.



چرا این‌گونه نشد؟

ما باید در این بازی چند گل در جریان مسابقه می‌زدیم که متأسفانه این طور نشد. نمی‌دانم بازیکنان پرسپولیس چطور گلزنی را فراموش کرده‌اند! به هر حال تیمی که استحقاق پیروزی در این دیدار را داشت، ما بودیم.



خب به عنوان مهاجم سابق پرسپولیس چه توصیه‌ای برای جانشینان امروزی خودتان دارید؟

به مهاجمان حال حاضر پرسپولیس توصیه می‌کنم در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج دهند تا به راحتی بتوانیم برابر تیم‌های مقابل‌مان به پیروزی دست یابیم.



سرپرست صبای قم در برنامه 90 این هفته اظهارات عجیبی درباره تعمدی بودن قطع برق ورزشگاه کرد! نظر شما در این باره چیست؟

زمانی برنامه را دیدم که آقای مرادی در حال خداحافظی کردن بود. در این جا می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که اگر قطع برق در روند بازی تأثیر گذار بود، تیم ما بیشتر از این مسئله ضربه خورد. هر چند برای صبایی‌ها نیز مشکلاتی در پی داشت. اما این که به سود ما بود واقعیت ندارد.



شاید با قطع برق،شارژ بازیکنان صبا دچار مشکل شد؟

این یعنی چه؟! بعد از وصل مجدد جریان برق که صبایی‌ها با داود حقی اولین ضربه‌شان به گل تبدیل شد. اگر قطع برق در کار آنها اختلال ایجاد کرده بود نباید پنالتی اول‌شان هم گل می‌شد. بنابراین بد نیست بگوییم بازیکنان صبا با برق کار می‌کنند. شاید هم بهتر باشد نام این تیم را بگذاریم صبا برقی!



با توجه به برتری سکوها به سود پرسپولیس، کدام تیم از وقفه در بازی سود می‌برد؟

فشار تماشاگران که علیه تیم صبا بود. بنابراین وقفه در انجام بازی به هر علتی به سود آنها و به ضرر تیم پرسپولیس بود.



عده‌ای سعی دارند پیش از این دیدار علیه پرسپولیس حاشیه سازی کنند. فکر می‌کنید چه هدفی را دنبال می‌کنند؟ می‌گویند در تمرین روز شنبه پرسپولیس علیه احمدرضا عابدزاده شعار داده‌اند! شما چیزی شنیدید؟


همان طوری که گفتید عده‌ای قصد حاشیه‌سازی برای پرسپولیس را دارند. اما ما از این رفتارها ناراحت نمی‌شویم وبه راه خودمان ادامه خواهیم داد. در تیم برزگی مثل پرسپولیس حاشیه زیاد ساخته می‌شود و ما یه این مسائل عادت داریم.



آیا این تحرکات برای مسببانش ثمری خواهد داشت؟

هیچ مشکلی نیست. معمولاً کسانی که احساس ضعف می‌کنند،سعی می‌کنند از چنین راه‌هایی کارشان را تکمیل کنند. در پرسپولیس همه تنها به پیروزی در بازی‌های باقی مانده لیگ برتر و فینال جام حذفی فکر می‌کنند. به امید خدا و با همه بازیکنان این بازی را نیز با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت و برای کسب رتیه دوم و سوم لیگ برتر تلاش خواهیم کرد.



شعار علیه پیشکسوتان پرسپولیس و به خصوص احمدرضا عابدزاده توسط علی دایی نیز به شدت رد شد!

این‌جا در محل تمرین پرسپولیس به کسی اجازه نمی‌دهیم به هیچ‌یک از پیشکسوتان تیم توهین شود. اصلاً ما نیازی به اجرای چنین حرکاتی نداریم. ما همه بزرگان پرسپولیس را دوست داریم و هر جا که آنها را ببینیم مورد احترام قرار می‌دهیم. البته آنها نیز به طور متقابل باید چنین باشند.



و به عنوان سؤال پایانی؛آیاوجود تیم دوم پرسپولیس مورد تأیید قرار دارد؟

چنین تیمی وجود خارجی ندارد. نمی‌توانیم به صرف وجود چند بازیکن سابق پرسپولیس در یک تیم آن تیم را تیم دوم پرسپولیس نامید. پس خیلی از تیم‌های دیگر بیایند چنین ادعایی را مطرح کنند،چون آنها نیز از چند پرسپولیسی سابق استفاده می‌کنند. پرسپولیس از روز اول یکی بوده و تا آخر دنیا هم یکی خواهد ماند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/2/8 و ساعت 8:21 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267037
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو