ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علیرضا محمد به پرسپولیس پیوست. - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هرکه بسیار یاد خداوند ـ عزّوجلّ ـ کند، خداوند، دوستش خواهد داشت، و هرکه بسیار یاد خدا کند، برایش دو برائت نامه نوشته خواهد شد : برائتی از دوزخ و برائتی از نفاق . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

از پرسپولیس به تیم ملی می‎روم
 علیرضا محمد: به آرزویم رسیدم و سفید امضاء کردم

علیرضا محمد مدافع منتخب لیگ برتر با عقد قراردادی دو ساله به تیم پرسپولیس پیوست. مدافع سابق تیم راه آهن در گفتگویی با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس به نکات جالبی اشاره کرد که از حضورتان می‎گذرد:

آقای محمد، ورود شما را به تیم قهرمان پرسپولیس تبریک می‎گوییم...

من هم کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر و حضور در رقابتهای جام باشگاههای آسیا را به شما و هواداران محبوب پرسپولیس تبریک می‎گویم.

چطور شد که به پرسپولیس آمدی؟

پرسپولیس را از بچگی دوست داشتم و تمام دیدارهای این تیم را در ورزشگاه از نزدیک می‎دیدم. آرزو و عشق و علاقه من پوشیدن پیراهن تیم پرسپولیس بود و از بازی تمام بازیکنان این تیم لذت می‎بردم. به همین خاطر شرایطی پیش آمد که به تیم محبوبم بپیوندم.

گویا در قرارداد شما با باشگاه پرسپولیس تاخیری وجود داشت؟

من قول حضور در تیم محبوبم را داده بودم و قبل از تعطیلات با آقای حبیب کاشانی مدیر عامل محترم باشگاه پرسپولیس دست یا علی دادم و به خاطر حضور ایشان، هواداران پر شور و عشق به پرسپولیس به قولم وفا کردم.

مدت قرارداد را خودت مشخص کردی یا باشگاه و چرا سفید امضاء کردی؟

برای من فرقی نمی‎کند، مهم این است که من به آرزویم رسیدم و به همین خاطر، قرارداد سفید امضاء کردم تا دینم را به تیم مورد علاقه‎ام ادا کنم.

سابقه حضور در چه تیمهایی را داری؟

من در تیمهای فجر سپاه تهران، پیکان، شهاب زنجان و راه آهن بازی کرده‎ام و اینک در خدمت پرسپولیس هستم.

از چه تیمهایی پیشنهاد داشتی؟

از تیمهای استقلال اهواز، پیکان، سایپا، استقلال تهران، سپاهان و یک تیم عربی.

پست تخصصی شما...

پست تخصصی من دفاع چپ و راست است.

فصل قبل چطور بود؟

فصل قبل برای من خیلی خوب و مطلوب بود، چرا که بازیکن منتخب این پست معرفی شدم و می‎خواهم با تلاش مضاعف در بهترین شرایط در تیم محبوبم بازی کنم.

با این همه آمادگی چرا به تیم ملی دعوت نشدی؟

من به نظر سرمربی تیم ملی کشورم احترام می‎گذارم اما از آمادگی بالایی جهت حضور در تیم ملی برخوردار بودم و انشاء‎ا... از پرسپولیس به تیم ملی می‎روم و پیراهن مقدس کشورم را به تن می‎کنم.

در خصوص قهرمانی پرسپولیس و حضور در جام باشگاههای آسیا چه نظری داری؟

تیم پرسپولیس با قهرمانی به حق واقعی خود رسید. این تیم با نظم و تاکتیکهای خاص خودش توانست دل میلیونها هوادار را شاد کند و امیدوارم با بازیهای خوبی که در رقابتهای جام باشگاههای آسیا به نمایش می‎گذاریم، این شور و هیجان را افزایش دهیم.

حرف آخر...

از مدیریت خوب باشگاه پرسپولیس تشکر می‎کنم که در سخت‎ترین شرایط با حمایتهای مقتدرانه خود باعث ایجاد آرامش در تیم می‎شود و هم اکنون شرایطی را مهیا می‎کند تا بازیکنانی که عاشق این پیراهن هستند به حق خود برسند و از هواداران تقاضا دارم تا قهرمانی در آسیا، تیم پر افتخار پرسپولیس را بیش از پیش حمایت کنند.

 

 

نظرت چیه هوادار ؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/3/21 و ساعت 9:10 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266467
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو