ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اولادی: دایی و کاشانی صلاح بدانند پرسپولیسی می شوم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
این تویی که اغیار را ازدل های دوستانت زدودی ... و چون عالَم ها آن را وحشت زده کند، تو همدم آنانی . [امام حسین علیه السلام ـ در دعای روز عرفه ـ]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

مهاجم تیم فوتبال بندرانزلی گفت: فعلا بازیکن ملوان هستم اما اگر کاشانی و دایی صلاح بدانند پرسپولیسی می‌شوم.


مهرداد اولادی پس از حضور در تمرین امروز پرسپولیس عنوان کرد: پرسپولیس تیم سابق من است و همیشه از صمیم قلب این تیم را دوست دارم. بازیکنان و کادر فنی این تیم از دوستان من هستند و آرزو می‌کنم در فینال جام حذفی موفق باشند.

 

وی در خصوص حضورش در تمرین امروز گفت: تمرین ملوان امروز تعطیل است به همین دلیل در تمرینات پرسپولیس حضور یافته‌ام. من بازیکن ملوان هستم و آمده‌ام بازیکنان پرسپولیس را ببینیم. به نظر من غیر حرفه‌ای نیست که در تمرین امروز آمدم. اصلا بنویسید آمده‌ام به کاشانی و دایی خسته نباشید بگویم.

 

 

اولادی تصریح کرد: وقتی که امارات بودم کمتر موفق شدم در کنار پرسپولیسی‌ها باشم اما حالا که در ملوان هستم سعی می‌کنم بیشتر در خدمت پرسپولیس باشم.

 

اولادی در جواب این سئوال که در صورت حل مشکل سربازی‌اش پرسپولیسی خواهد شد یا خیر گفت: من پرسپولیس را قلبا دوست و این موضوع را ثابت کرده‌ام. اگر دایی و کاشانی صلاح بدانند فصل آینده در خدمت پرسپولیس هستم. من عاشق این تیم هستم و هر چه دارم از پرسپولیس است اما همه چیز به موقع خود انجام می‌شود.

 

وی در جواب این سئوال که چرا بازیکنان کمتری از ایران لژیونر می‌شوند گفت: معتقدم در چند سال گذشته در این بحث ناموفق بودیم. شما باید از کارشناسان بپرسید که چرا بازیکنان به تیم‌های عربی و اروپایی ترانسفر نمی‌شود ولی به نظر من در این مورد بار فنی حرف اول را می‌زند.

 

گفتنی است طی مسابقه تیمهای ملوان و پرسپولیس که به تساوی دو تیم منجر شد اولادی تک گل تیمش را به ثمر رساند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/19 و ساعت 8:13 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 16
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266457
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو