ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عنایت : داور می توانست پنالتی ابومسلم را نگیرد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، بهترین زیبایی است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

رئیس کمیته داوران گفت: پنالتی ابومسلم مقابل پرسپولیس مشکوک بود و می‌توانست گرفته نشود.



مسعود عنایت با ابراز رضایت از داوری ها در رقابت های هفته گذشته لیگ برتر اظهار داشت: داوری ها خوشبختانه در مجموع خوب بود و در دیدارهای فولاد –ذوب آهن، پاس همدان –سایپا، مقاومت –شاهین بوشهر و استیل –مس کرمان قضاوت ها خوب بود و تیم ها جوانمردانه بازی کردند به خصوص دیدار پاس همدان و سایپا که برای پاس همدان یک بازی حیاتی بود.تا این لحظه از پاس همدان هم اعتراضی دریافت نکرده ایم.


عنایت گفت: در دیدار ابومسلم و پرسپولیس یک پنالتی برای ابومسلم گرفته شده که برخی کارشناسان اعتقاد دارند پنالتی بوده و برخی نه، اما به نظر من صحنه مشکوک است و می توانست پنالتی نباشد.

 

 

 

در بازی سپاهان و یپکان گل سپاهان به درستی به ثمر رسید و کار خوب کمک داور قابل تقدیر است.

 

رئیس کمیته داوران تصریح کرد: در دیگر دیدارها هم شرایط مثل دیدارهایی بود که گفتم اما صحنه ای مشکوک هم دیده شد. در دیدار استقلال تهران و راه آهن کمک داور در یک صحنه نباید دخالت می کرد که خوشبختانه داور بازی را کنترل و با کار شروع مجدد بازی را ادامه داد.

 

در بازی تراکتور - استقلال اهواز گل استقلال روی کار درست کمک داور مردود اعلام نشد. درباره وقت اضافه ای که گرفته شده گزارش ناظر داوری حاکی از آن است وقت اضافه درست بوده است.

 

در دیدار صبا و ملوان یک پنالتی برای ملوان گرفته نشده که طبق گزارش ناظر داوری نظر داور درست نبوده است و داور پنالتی نگرفته است.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/2/19 و ساعت 8:13 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266513
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو