ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شیث و حقیقی از قهرمانی می گویند - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، کسی است که امانتدار است و در گفتارش راستگوست ومراقب نمازهای خود و واجباتی است که خداوند، بر او واجب داشته است . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

رضایی: برای قهرمانی به تبریز می رویم

  شیث رضایی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس از آنالیز کامل میزبان خود، گسترش فولاد تبریز توسط سرمربی تیم خبر داد.


رضایی در این خصوص گفت: در تمریناتی که روزهای اخیر پشت سر گذاشتیم به طور کامل بر نقاط ضعف و قوت حریف کار کرده ایم.ما باید باخت هفته اخیر را با پیروزی در جام حذفی جبران کنیم.شیث خاطرنشان کرد: بدون شکست و پیروزی فوتبال جذابیتی ندارد ولی ما با قدرت برای قهرمانی و کسب جام به تبریز می رویم.


حقیقی: اشتباهات بازی با ابومسلم را در فینال جام حذفی تکرار نمی کنیم

علیرضا حقیقی دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه بازی فینال جام حذفی گفت: پس از باخت به ابومسلم تمامی بازیکنان هم قسم شدند که با برد در بازی مقابل گسترش فولاد نتایج ضعیف هفته های گذشته را جبران کنند.


حقیقی با بیان این مطلب گفت: اشتباهات بازی مقابل ابومسلم خراسان را در بازی مقابل گسترش فولاد تبریز نخواهیم کرد. در تبریز برای کسب پیروزی حاضر خواهیم شد و با شناخت خوبی که از نفرات این تیم داریم به راحتی می توانیم از سه حریفمان بگذریم.خیلی خوب تمرین کرده ایم و مشکلاتی که در هفته قبل در تیم وجود داشت با صحبت های کادر فنی حل شد و تمامی نفرات با روحیه بالا در تمرینات حاضر می شوند تنها هدف ما قهرمانی در جام حذفی است.به هواداران قول می دهیم که با دست پر از تبریز برگردیم و کار را در تبریز یکسره خواهیم کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/2/21 و ساعت 6:10 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267216
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو