ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ دایی: با هیچ دروازهبانی برای حضور در پرسپولیس صحبت نکردهام - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
می دانم که برترین توشه رهرو به سوی تو، اراده استواری است که با آن تو را برمی گزیند و اینک، قلبم با اراده ای استوار با تو رازگویی می کند. [امام کاظم علیه السلام ـ در دعایش زمانی که او را به سوی بغداد می بردند ـ]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اظهارات میثاق معمارزاده گفت: تا کنون با هیچ دروازه بانی برای حضور در این تیم صحبت نکرده ام.

 

علی دایی درباره دیدار فردا برابر پرسپولیس عنوان کرد: متاسفانه چند مصدوم برای این بازی داریم. کریم باقری، هوار ملا محمد و آرفی تا این لحظه شرایط بازی برابر سپاهان را ندارند و امیدوام جایگزین آنها بتوانند جواب اعتماد کادر فنی را بدهند.



وی تاکید کرد: بازی مقابل سپاهان برای ما بسیار سخت است. این دیدار در شرایطی برگزار می‌شود که تقریبا در جدول خیلی از موارد مشخص شده و شاید گفته شود ما انگیزه‌ زیادی نداریم اما در ورزشگاه آزادی برای گرفتن 3 امتیاز با یک بازی خوب و منطقی مقابل سپاهان قرار می‌گیریم تا بتوانیم جایگاه خود را در لیگ برتر محکم کنیم.

 




دایی اظهار داشت: تمرکز اصلی پرسپولیس روی جام حذفی است. برای من گرفتن جام و رفتن به آسیا اهمیت زیادی دارد به همین دلیل به بازی برگشت مقابل گسترش فولاد نگاه ویژه‌ای داریم.



سرمربی پرسپولیس در خصوص وضعیت کلی این تیم گفت: خوشبختانه پس از برد مقابل گسترش فولاد تبریز از اول هفته تمرینات خوبی را انجام دادیم و امیدوارم جواب این تمرینات را در بازی مقابل سپاهان و در بازی فینال جام حذفی ببینیم. اگر از اول هفته تمرینات ما را نگاه می‌کردید می‌دانستید که انگیز بچه‌ها تا چه حد زیاد است. امیدوارم با یک برد شیرین مقابل تیم خوب سپاهان و مقابل گسترش فولاد به هدف خودمان در فصل جاری برسیم.



دایی در جواب این سؤال که آیا ترکیب شما برای بازی فردا مشخص است یا خیر گفت: متاسفانه یا خوشبختانه غیر از بازیکنان پرسپولیس بازیکنان دیگر نمی‌توانند به میدان بروند. من همیشه گفته‌ام بازیکنی که خوب تمرین و خودش را به من ثابت کند درون زمین و در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد.



وی در پایان گفت‌وگو درباره مذاکرات با دروازه‌‌بان‌های ملی پوش برای فصل آینده گفت: فقط می‌گویم من با هیچ دروازه‌بانی تا این لحظه صحبت نکرده‌ام.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 53
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266948
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو