ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ ناصحی: افتخار می کنم شاگرد دایی باشم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
خداوند، دوست دارد به کارهای مباح عمل شود، همان گونه که دوست دارد به واجباتش عمل کنند .خداوند، مرا با دین راحت و آسان برانگیخت : دین ابراهیم . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

 مهاجم تیم فوتبال ابومسلم گفت: من هم از گوشه و کنار متوجه مبلغ پیشنهادی پرسپولیسی‌ها شدم اما من همه چیز را موکول به پایان فصل کردم.

 

رضا ناصحی اظهارداشت: تا به حال پرسپولیسی‌ها هیچ مذاکره مستقیمی با من نداشتند و پیشنهادشان رسمی نبوده است. من هم این پیشنهادات مالی را از طریق مطبوعات متوجه شدم و اصلا چنین چیزی مستقیما با خود من در میان گذاشته نشده است.

 

وی افزود: البته یکی از گزینه‌های من برای فصل آینده پرسپولیس است. این تیم از کادر مدیریتی خوب و مربیان بزرگی بهره می‌برد. همچنین باید بگویم که قراردادم 12 ساعت دیگر با ابومسلم به پایان می‌رسد حالا که این تیم سقوط کرده بر خلاف میل باطنی به جدایی فکر می‌کنم اما اگر این تیم در لیگ برتر می ماند، من هم قراردادم را با ابومسلم تمدید می‌کردم.

 

 

 

مهاجم تیم فوتبال ابومسلم ادامه داد: هیچ وقت دنبال بازارگرمی نبودم اما پیشنهادات دیگری دارم و با توجه به اینکه پرسپولیسی ها مذاکراتی با من داشتند، همچنین با توجه به سرمربی بزرگی مانند علی دایی افتخار می‌کنم به پرسپولیس بروم و بعد از 8 سال باید از تیم محبوبم جدا شوم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/2/27 و ساعت 8:22 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267139
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو