ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اقای خاص - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دل احمق در دهانش و دهان حکیم دردلش است . [امام عسکری علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

مورینیو: کارنامه مربیگری من بدون حضور در رئال تکمیل نمی شود

من دوست دارم یک روز رئال مادرید را هدایت کنم. تیم های من همیشه تهاجمی بازی کرده و هرگز از رقبایشان نترسیده اند و به نظر من این کاملا با شرایطی که رئال دارد متناسب است.






سایت گل ـ ژوزه مورینیو بدون شک مربی رئال خواهد بود. پس از آنکه ماسیمو موراتی مالک اینتر اعلام کرد که ماندن ژوزه در این تیم برای وی هم تعجب انگیز خواهد بود.

مورینیو در مصاحبه ای امروز از تمایلش به حضور در رئال صحبت کرد. البته نکته این است که وی از قید زمانی «یک روز» استفاده کرده که این مسأله بخشی از شخصیت عجیب وی را نشان می دهد. آقای خاص گفت:«من دوست دارم روزی در رئال مربیگری کنم و کارنامه مربیگری من بدون حضور در رئال کامل نخواهد بود.»

آقای خاص حرف هایش را اینطور ادامه داد: «برای من بسیار دشوار خواهد بود که اینتر را بعد از 2 سال کار شدید و دستیابی به همه افتخارات ترک کنم. اما این کار را در صورتی انجام خواهم داد که انتقالم به رئال قطعی شود.»

مورینیو ادامه داد: «من دوست دارم یک روز رئال مادرید را هدایت کنم. تیم های من همیشه تهاجمی بازی کرده و هرگز از رقبایشان نترسیده اند و به نظر من این کاملا با شرایطی که رئال دارد متناسب است. این باشگاه آنقدر بزرگ است که هر مربی یا بازیکنی هنگام پیوستن به آنجا در مقابل نام رئال احساس حقارت می کنند. این یکی از نکات ویژه این باشگاه است که به نظر من حقیقتاً جای خاصی است.»

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/1 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267122
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو