ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اصرار مورینیو به مسئولین رئال مادرید برای خرید داوید لوییز و دی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و آنگاه که از خبّاب یاد کرد فرمود : ] خدا بیامرزاد خبّاب پسر أرتّ را . به رغبت اسلام آورد و از روى فرمانبردارى هجرت کرد و به گذران روز قناعت ، و از خدا راضى بود و مجاهد زندگى نمود . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

خوزه مورینیو که به احتمال زیاد سرمربی فصل آینده رئال مادرید خواهد، از مدیران این باشگاه خواسته تا سه بازیکن باشگاه بنفیکا را به خدمت بگیرند. این سه بازیکن روی هم نزدیک به 80 میلیون یورو برای باشگاه مادریدی خرج دارند. مورینیو از سران مادرید خواسته تا سریعتر این انتقالها انجام دهند چرا که باشگاه های بزرگی از لیگ انگلیس نیز به دنبال این سه بازیکن هستند.

طبق خبرهای چند روز گذشته، مانوئل پیگرینی، سرمربی حال حاظر رئال مادرید، امروز از سمت خود برکنار می شود و قرار است "آقای خاص" جایگزین وی برروی صندلی داغ مادرید شود. از همین رو مورینیو برای تقویت تیم آینده اش تصمیم گرفته از پرتغال سه بازیکن را برای رئال مادرید به خدمت بگیرد.

داوید لوییز، آنخل دی ماریا و فابیو کوئنترائو از بنفیکا بازیکنانی هستند که مورینیو از سران باشگاه مادریدی خواسته تا خریداری شوند.

به نقل از روزنامه و خبرگزاری ها، داوید لوییز در حال حاظر هدف منچسترسیتی نیز می باشد و رئال مادرید قصد دارد هر چه سریعتر این بازیکن را به خدمت بگیرد. به نظر می رسد 25 میلیون برای خرید این بازیکن کافی باشد.

هافبک آرژانتینی بنفیکا، آنخل دی ماریا نیز مورد توجه دیگر تیم شهر منچستر و لیورپول قرار گرفته است. سر الکس فرگوسن و رافا بنیتز نیز قصد دارند به هر قیمتی که شده این بازیکن جوان را به خدمت بگیرند. این بازیکن نیز نزدیک به 40 میلیون برای باشگاه اسپانیایی خرج برمی دارد.

در اخر، به کوونترائو می رسیم، دیگر جوان 22 ساله ای که به نظر می رسد او هم جزو لیست مورینیو برای فصل آینده است. این بازیکن می تواند در دو پست هافبک چپ و وینگر چپ بازی کند. وی همچنین در لیست 30 نفر اولیه تیم ملی پرتغال برای جام جهانی نیز حضور دارد. کوئنترائو همچنین سابقه بازی در زاراگوسای اسپانیا را دارد، هرچند که این سابقه اصلا درخشان نیست.

 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/3/1 و ساعت 5:47 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 83
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266595
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو