ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی : نقل و انتقالات باشگاه از امروز آغاز شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ کس چیزى را در دل نهان نکرد ، جز که در سخنان بى اندیشه‏اش آشکار گشت و در صفحه رخسارش پدیدار . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس گفت: تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان خوب است اما متاسفانه در فوتبال ما برخی ‌ها با ترفندهای مختلف این قانون را دور می‌زنند.

حبیب کاشانی پیرامون تعیین سقف قرارداد برای بازیکنان فوتبال اظهار کرد: تاکنون که قانونی وجود نداشته است، اگر این قانون هم در نظر گرفته شود و بخواهد اجرا شود باز هم برخی این قانون را ‌دور‌ خواهند زد.

 

تیم‌های مختلف ممکن است قراردادی را با رقمی مشخص و طبق قانون در نظر گرفته شده با بازیکنان مختلف ببندند اما از راه‌هایی چون مشخص کردن پولی برای دادن رضایت‌نامه، حق پاداش ، حق گل، حق پاس گل، حق حضور در برنامه‌های مختلف مبالغی را تعیین می‌کنند تا سرانجام پولی که مدنظر آن بازیکن است را به وی پرداخت کنند و باز هم در نهایت همان مبالغ هنگفت می‌شود و به نوعی قانون دور زده خواهد شد.

کاشانی با تبریک به هواداران، بازیکنان و مربیان پرسپولیس برای قهرمانی در جام حذفی اظهار کرد: ما این قهرمانی را مدیون زحمات همه‌ی اعضای کادر فنی، بازیکنان و خصوصا هواداران پرشمار تیم پرسپولیس هستیم. خوشحالم که از دوجامی که در کشور بود یکی را کسب کردیم.

 


زمانی که با علی دایی در ابتدای کارش صحبت کردیم مقرر شد تا حداقل به یکی از دو جام‌های لیگ برتر و حذفی دست یابیم و خدا را شکر به این مهم رسیدیم.

کاشانی درباره‌ی تداوم حضورش در باشگاه پرسپولیس به عنوان مدیر عامل گفت: این موضوع بستگی به تصمیم علی سعیدلو رییس سازمان تربیت بدنی و دوستانشان دارد که بنده مدیر پرسپولیس باشم یا نباشم. من به سهم خودم تمام تلاشم را برای این کار انجام دادم. اما متاسفانه هنوز با انتقال و مامور شدن من از وزارت‌ آموزش و پرورش به سازمان تربیت بدنی موافقت نشده است. این مسوولان سازمان تربیت بدنی هستند که باید تصمیم بگیرند که بحث دو شغله بودن من از این منظر حل شود. در غیر این صورت باید در شورای شهر همچنان انجام وظیفه کرده و بحث انتقالم هم منتفی می‌شود.

کاشانی درباره‌ی بستن تیم پرسپولیس برای فصل آینده گفت: ما از سه‌شنبه (امروز) کار بستن تیم را آغاز خواهیم کرد و براساس نیازهای علی دایی که از عملکرد او در مسابقات اخیر راضی هستیم، تلاش می‌کنیم بازیکنان مدنظر را جذب کنیم. طبق برنامه از 29 خرداد ماه تمرینات‌مان را شروع خواهیم کرد، پس از مدتی به کمپ تیم دورتموند در آلمان می‌رویم. پس از آن در 4 مردادماه هم تمرینات را برای حضور در مسابقات لیگ آغاز خواهیم کرد.

وی درباره‌ی مذاکره‌ و توافق باشگاه پرسپولیس با بازیکنانی چون محمد نوری و غلامرضا رضایی گفت: این دو بازیکن جزو لیست مدنظر علی دایی هستند که باید مذاکره را با آنها انجام دهیم و در صورت امکان آنها را جذب کنیم اما تا قراردادی ثبت شود نمی‌توانم بگویم که با آنها به توافق نهایی رسیدیم یا خیر.

کاشانی در پاسخ به این سوال که آیا در باشگاه پرسپولیس سقفی را برای قراردادهای بازیکنان در نظر گرفته‌اید، گفت: ما این کار را در پرسپولیس انجام دادیم. طبق برنامه‌ی ما بازیکنان درجه بندی شده‌اند و برای بازیکن درجه‌ی ممتاز و ملی‌پوش سقف قرارداد 400 میلیون تومان، بازیکنان درجه یک 300 میلیون تومان، در رده پایین‌تر 200 میلیون تومان و در نهایت تا سقف 100 میلیون تومان را در نظر گرفتیم و مطمئن باشید به این قاعده به طور شفاف عمل خواهیم کرد چرا که معتقدیم تیم پرسپولیس آن قدر بزرگ است که بازیکنان مختلف بخواهند دلیل عمده حضور در این تیم را عشق به پیراهن و بزرگی پرسپولیس اختصاص دهند. آنها باید به پرسپولیس علاقمند باشند تا بتوانند در این تیم حاضر شده و به موفقیت هم برسند.

سرپرست موقت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این سوال که چه تعداد از بازیکنان پرسپولیس از لیست این تیم خارج خواهند شد گفت: طبق قانون ما می‌توانیم 6 بازیکن لیگ برتری جذب کنند و براساس نیازهای تیم و درخواست‌های دایی از این سهمیه‌ها استفاده خواهیم کرد. طبیعتا باید 6 بازیکن از لیست ما خارج شود که آن هم با نظر سرمربی تیم خواهد بود.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/3/4 و ساعت 6:26 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266960
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو