ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ استقبال از کارت هواداری پرسپولیس کاملا رضایتبخش است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و فرمود : ] اگر بدین شمشیرم بر بینى مرد با ایمان زنم که مرا دشمن گیرد ، نگیرد ، و اگر همه جهان را بر منافق ریزم تا مرا دوست دارد ، نپذیرد ، و این از آن است که قضا جارى گشت و بر زبان پیامبر امّى گذشت که فرمود : اى على مؤمن تو را دشمن نگیرد و منافق دوستى تو نپذیرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

مسئول هدفمند کردن کارت‌های هواداری باشگاه پرسپولیس گفت: تا به امروز استقبال هواداران بسیار رضایت‌بخش بوده است.


ابوذر مختاری  اظهار داشت: متاسفانه در سال‌های گذشته عواملی بود که برخی از هواداران دوست نداشتند برای دریافت کارت‌ هواداری پرسپولیس اقدام کنند اما امسال خوشبختانه با استقبال گسترده‌ و رضایت‌بخشی روبرو شدیم.


وی افزود: طرح‌های بسیاری را برای پروژه کارت‌های هواداری پرسپولیس مطالعه کردیم و سپس به دنبال علل مشکلات در گذشته رفتیم. با بازبینی و بررسی‌هایی که شد توانستیم علل‌ مشکلات گذشته را متوجه شویم.

وی گفت: با این بررسی‌ها برای کارت‌های جدید هواداری پرسپولیس برنامه‌ریزی کردیم و باید بگویم همچنان انتظار داریم مردم و مخصوصا هواداران پرسپولیس از این طرح حمایت کنند. طبق قرارداد 3 ساله‌ای که با شرکت پست داریم تا زمانی که کارت یک هوادار صادر نشود پول آنرا به ما نمی‌دهند. به همین دلیل به این موضوع پایبند هستیم تا کارت‌های هواداری به دست هواداران ما برسد.

 

 

مختاری یادآور شد: شاید در قبل هواداران در خصوص کارت‌ها مشکلاتی داشتند. ما برای رفع مشکل این عزیزان و بخاطر اینکه حق آنها ضایع نشود سعی کردیم با اطلاع‌رسانی به هواداران اعلام کنیم در صورتی که مدارک مستندی داشته باشند به آنها کارت‌های هواداری را اهدا خواهیم کرد و کارت آنها را شارژ می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: هواداران پرسپولیس به حبیب کاشانی و برنامه‌های او در خصوص کارت هواداری اعتماد کامل داشته باشند و مطمئن باشند اجازه نمی‌دهیم اتفاقات گذشته تکرار شود. به همین دلیل با برنامه‌ریزی دقیقی که داریم رو به جلو حرکت می‌کنیم تا شاهد شکوفایی خاصی در پخش کارت‌های هوادارای باشیم و به همه ثابت کنیم که بزرگترین باشگاه ایران هستیم.

 

گفتنی است در جشن قهرمانی تیم پرسپولیس در جام حذفی هم بازیکنان این تیم با پیراهن هایی با پیام  تبلیغاتی ضرورت تهیه کارت هوادارای پرسپولیس وارد زمین شدند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/3/5 و ساعت 5:5 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 61
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267024
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو