ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کمپ پرسپولیس شهریور تکمیل می شود - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با دشمنت مدارا کن و برای دوستت خالص شو، تا[حق] برادری را حفظ کرده، مروّت را به دست آورده باشی . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

از شروع بازسازی ورزشگاه درفشی‌فر چند هفته‌ای گذشته اما قرار نیست افتتاحیه مجدد، در همان تاریخی که قبلا تعیین شده بود، برگزار شود


چرا که تاخیر دو هفته‌ای در شروع کار، پایان آن را تا یک ماه عقب انداخته. پروژه بازسازی و تجهیز مجموعه، قرار بود اول اردیبهشت ماه کلید بخورد اما به خاطر برگزاری بازی‌های امیدها، کار از روز 14 همان ماه شروع شد. چهار روز اول، کاری جز کندن چمن‌های مصنوعی صورت نگرفت چرا که استفاده از چسب‌های نامرغوب در ساخت قبلی، کار را تا حدود زیادی مشکل کرده بود.


از یک هفته پیش هم کارهای زیربنایی شروع شده و خاک‌برداری تا عمق 2-2/5 متری صورت گرفته که قرار است تا عمق 3 متری خاک‌برداری شود چون قرار شده سیستم‌های حرارتی و آبدهی به چمن‌های تازه همان سیستمی باشد که چند سالی است در آزادی استفاده می‌شود.

 

چمن‌های جدید هم جای دیگری کاشته و سپس به صورت آماده در زمین قرار داده می‌شود

 

، درست مثل همان کاری که در ورزشگاه آزادی انجام شده. دلیلش هم تداوم بیشتر سلامت چمن است و اینکه نیازی به تغییر هر ساله آن نباشد.

زمین چمن قرار بود حداکثر همزمان با شروع فصل دهم لیگ در اختیار پرسپولیسی‌ها قرار بگیرد که به گفته مسوولان مجموعه، تحویل آن تا شهریور ماه طول می‌کشد.

 

 

بعد از آن نوبت به نوسازی تاسیسات دیگر می‌رسد و عوض کردن کفپوش سالن و تکمیل و نوسازی استخر و سونای مجموعه. زمین‌های خالی پشت مجموعه هم که متعلق به شرکت واحد بوده و فعلا بدون استفاده است، همین روزها به مجموعه درفشی‌فر اضافه خواهد شد. مجوز این کار هم به صورت شفاهی صادر شده و برای رسمی کردن آن، باشگاه و شهرداری در حال مذاکره هستند.

با انتقال مالکیت این زمین‌ها به باشگاه پرسپولیس و مجموعه درفشی‌فر، آن قسمت به صورت پارکینگ بازسازی خواهد شد و در بخش جنوبی مجموعه که الان حکم پارکینگ را دارد، رستوران ساخته می‌شود. تا الان هم باشگاه مبلغ 300 میلیون تومان را به همین منظور در اختیار مسوولان مجموعه قرار داده و اگر مشکل پول در میان نباشد، درفشی‌فر تجهیز شده شهریور ماه در دست پرسپولیسی‌هاست.

برنامه باشگاه البته تبدیل درفشی‌فر به کمپ پرسپولیس است که بنا بر برآوردهای انجام شده 1/5 میلیارد تومان هزینه می‌خواهد و 18 ماه طول می‌کشد اما خب فعلا تجهیز همین مجموعه فعلی هدف اول است و چندمین گزارش هفتگی از روند اجرای پروژه هم دیروز صبح برای بررسی در اختیار حبیب کاشانی قرار گرفت. حالا تنها مشکل، تاخیر در بهره‌برداری از پروژه است که تا آن موقع پرسپولیسی‌ها باید برای تمرین‌های‌شان دنبال محلی تازه باشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/10 و ساعت 4:38 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 45
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266557
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو