ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کاشانی: اگر سازمان حمایت نکند، پرسپولیس را با بازیکنان تستی میبن - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مقصود فرمانبرداری از خدا و شناخت امام است . [امام صادق علیه السلام می فرماید]
 
امروز: سه شنبه 103 اردیبهشت 4

سرپرست باشگاه پرسپولیس دیروز در یک برنامه رادیویی سازمان تربیت بدنی را تهدید کرد که اگر از این باشگاه حمایت مالی کافی صورت نگیرد چاره‌ای غیر از بستن تیم با بازیکنان تستی نخواهد داشت!


"حبیب کاشانی" عصر یکشنبه در برنامه زنده رادیویی "همیشه با ورزش" که از شبکه ورزش پخش می‌شود با اشاره به اوضاع نافرجام مالی پرسپولیس گفت: به بازیکن مورد نظر ما 300 میلیون پول نقد داده‌اند!

در چنین شرایطی نمی‌توان و نباید از پرسپولیس انتظار داشت که به بازیکنان گرانقیمت دسترسی داشته باشد.

وی تاکید کرد: هواداران پرسپولیس از این تیم انتظار نتیجه گرفتن دارند و به همین خاطر با بازیکنان اسمی مذاکره می‌کنیم اما فاقد بودجه مالی کافی برای عقد قرارداد هستیم. هر بازیکنی که به ما مراجعه می‌کند 50 درصد پول خود را پیش می‌خواهد ،ضمن اینکه برای تمدید قرارداد با نفرات دیگر باید 30درصد به آنها پرداخت کنیم.

 

بودجه امسال 10 میلیارد ارزیابی شده اما سازمان اعلام کرده که تنها 50درصد این مبلغ را به صورت اقساط دوازده ماهه به ما پرداخت می‌کند. بدهی‌های فصل قبل را هم ما باید پرداخت کنیم و همزمان باید بازیکن هم بگیریم.

وی در پایان اظهار داشت: اگر سازمان تا پایان هفته مشکلات مالی را مرتفع کرد که با قدرت در فصل نقل و انتقالات حاضر می‌شویم وگرنه ناچارم از طریق سایت باشگاه اعلام کنم که بازیکنان تستی به سر تمرین بیایند. به جای حرفه‌ای ها با عاشقها قرارداد می‌بندیم!


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/10 و ساعت 4:38 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 12
بازدید دیروز: 8
مجموع بازدیدها: 267121
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو