ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ علی پروین؛ «کشک» استیلآذین - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چون از کارى ترسى بدان درشو ، که خود را سخت پاییدن دشوارتر تا در نشدن در کار و ترسیدن . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

علی پروین؛ «کشک» استیل‌آذین

 

"مردی که زمانی پست مدیرفنی را با کلمه «کشک» مقایسه می‌کرد یکی دو روز پیش با عنوان «کشک» وارد باشگاه استیل‌آذین شد تا کنار هدایتی فعالیت کند. "

لیگ پنجم را پرسپولیس با مدیریت حجت‌الله خطیب آغاز کرد. تنها مهره قابل اتکایی که خطیب در آن برهه زمانی مدنظر قرار داد کسی نبود جز علی پروین.

پروین همه‌کاره باشگاه شد و بیشتر امور را به دست گرفت. راینرسوبل بخت برگشته با هماهنگی پروین به پرسپولیس آمد و در ظاهر سرمربی این تیم شد. آن زمان نام سوبل فقط جلوی نام سرمربی پرسپولیس را در لیست اسامی این تیم برای بازی‌ها پر می‌کرد و سرمربی اصلی شخص دیگری بود.

علی پروین از طرف خطیب همه‌کاره باشگاه بود، همه‌کاره‌ای که بدون در نظر گرفتن پست مشخص این اختیار را داشت که سرکی هم به کادر فنی تیم و ارنج پرسپولیس بکشد و حتی تعویض‌های حین بازی‌ها را نیز انجام دهد.

 


این اتفاق‌ها و دخالت‌هایی که از سوی مرد همه‌کاره باشگاه در کادر فنی تیم می‌شد نتیجه‌ای جز نزول پرسپولیس در جدول رده‌بندی نداشت. این نزول باعث شد تا خطیب رفتنی شود و محمد حسن انصاری‌فرد به جایگاه مدیرعاملی پرسپولیس تکیه بزند.



انصاری‌فر که آمد دوروبر پرسپولیس را از مردان همه‌کاره و البته مردان بیکار خلوت کرد. سوبل از پست ظاهری خود اخراج شد تا آری‌هان جانشین او شود و از طرف مدیر عامل جدید به پروین هم پست مدیرفنی پیشنهاد شد که البته با موضع عجیب او روبرو شد. پروین که انتظار گرفتن حکم سرمربیگری این تیم را داشت با حکم مدیریت فنی روبرو شد تا اینگونه از کوره در برود: «مدیر فنی یعنی کشک».

آن زمان علی پروین اینچنین پست مدیریت فنی را معنی کرد فارغ از اینکه بداند این امکان وجود دارد که سال‌ها بعد با پست مدیرفنی وارد باشگاهی متمول شود. سال‌ها گذشت و 9 خردادماه سال 1389 از راه رسید. علی پروین در حکمی از سوی مسوولان استیل‌آذین به عنوان مدیر فنی جدید این باشگاه متمول انتخاب شد. مردی که زمانی پست مدیرفنی را با کلمه «کشک» مقایسه می‌کرد یکی دو روز پیش با عنوان «کشک» وارد باشگاه استیل‌آذین شد تا کنار هدایتی فعالیت کند.

پست «کشک»  تحفه‌ای از سوی هدایتی بود به مردی که هیچ‌گاه زیر بار عنوان مدیرفنی نمی‌رفت و همیشه دوست داشت همه‌کاره فنی یک تیم باشد. حالا که پروین سرمربی نشده و مدیر فنی استیل‌آذین شده عنوان «کشک» را به اسطوره فوتبال ایران تبریک می‌گوییم و امیدواریم «کشک» خوبی برای استیل‌آذین باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/3/10 و ساعت 4:40 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 128
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267383
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو