ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آخرین مذاکرات : مبعلی با پرسپولیس و حسینی و کاظمیان در سپاهان - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
این دانش، دین است، پس نیک بنگریدکه از چه کسی دین خود را می گیرید . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

ایمان مبعلی برای مذاکره با پرسپولیسی‌ها حاضر به گفتگو با واسطه‌ها و نماینده‌ها شدوخواستار ملاقات مستقیم با حبیب کاشانی شد.


 به نقل از یک مقام آگاه در باشگاه پرسپولیس بعد از موافقت دایی برای حضور مبعلی در این باشگاه، مدیر عامل سرخپوشان واسطه ای را برای مذاکرهء اولیه مبعلی فرستاده اما وی حاضر به مذاکره نشد و مدعی شد باید در مورد خواسته‌هایش با شخص کاشانی صحبت کند.


بنابراین گزارش ظاهرأ این بازیکن ابتدا حاضر بود با واسطهء کاشانی و دایی گفتگو کند اما وقتی متوجه شد در مذاکره پرسپولیسی‌ها با مازیار زارع خود حبیب کاشانی به طور مستقیم وارد عمل شده است او نیز خواستار مذاکره مستقیم شد. گفتنی است طی روزهای اخیر بجز پرسپولیس فولاد خوزستان نیز با پیشنهاد مالی شگفت انگیزی مبعلی را وسوسه کرده است و این بازیکن اگر نتواند با پرسپولیسی‌ها به توافق برسد هیچ بعید نیست به تیم سابقش فولاد بپیوندد.

 

 

 

گفتنی است علاوه بر توافق بر سر بندهای قرارداد ، تنها مشکل پرسپولیسی شدن مبعلی مسائل رخ داده فی مابین این بازیکن و علی دایی در گذشته می باشد.

 

فرزاد آشوبی به ذوب آهن پیوست


فرزاد آشوبی بازیکن اسبق تیم های مس کرمان و پرسپولیس به ذوب آهن اصفهان پیوست.

 

این خبر را مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن تایید می کند و می گوید«با فرزاد به توافق نهایی رسیدیم.می توان حالا او را بازیکن ذوب آهن نامید.اگر مشکل خاصی پیش نیاید آشوبی شنبه به اصفهان می آید تا قرار داش را با ذوب آهن به امضاء برساند»


شیرزادی این را می گوید و در ادامه اشاره به وضعیت خلعتبری می کند و ادامه می دهد«مسئولان ذوب آهن علاقه زیادی به تمدید قرار داد خلعتبری دارند.او یکی از بازیکنان تاثیر گذار ذوب آهن است.اما محمد رضا بازیکن آزاد است و طبق آخرین اخبار با پرسپولیس به توافق رسیده است.به هر حال اگر او می توانست در اصفهان فوتبال بازی کند اتفاق خوبی برای ما بود.برای خلعتبری در هر کجا که هست آروزی موفقیت می کنیم»

 

کاظمیان سپاهانی شد؟

 

جواد کاظمیان بعد از مذاکره با امیر قلعه نوعی سپاهانی شد و به زودی راهی اصفهان می شود تا قراردادش را با این تیم زردپوش امضا کند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از یک مقام آگاه درباشگاه سپاهان، این بازیکن که به نظر می رسید در صورت حضور در ایران درپرسپولیس یااستیل آذین توپ بزند در ملاقاتی غیر منتظره با امیر قلعه نوعی به توافق رسیدو فصل بعد را در این تیم توپ می زند.

همچنین، کاظمیان که مایل بود به جمع پرسپولیسیها ملحق شود وقتی توسط سرخپوشان تمایلی ندید فرصت را غنیمت شمرد و باب مذاکره با سپاهانی ها را باز کرد.

براساس این گزارش، درفرصتی که قلعه نوعی در تهران به سر می برد این دو با هم ملاقاتی داشتند و با توجه به پیشنهاد مالی سرمربی سپاهان به این بازیکن کاظمیان نیز فرصت را مناسب دید و به سپاهانی ها قول همکاری داد. یادآور می شود،قرار است ابتدا قرارداد قلعه نوعی باتیم سپاهان قطعی شده و سپس کاظمیان نیز سپاهانی شود

 

حسینی : پرسپولیس یک درصد شانس دارد چون با سپاهان به توافق رسیدم

 

جلال حسینی که دیروز خبر تمدید قراردادش با سپاهان و تکذیب پس از آن جنجالی شد امروز در گفتگو با سایت گل اعلام کرده که خبر توافقش با سپاهان نادرست نبوده و به احتمال زیاد در این تیم اصفهانی باقی خواهد ماند.

 

جلال حسینی با تاکید بر توافق برای تمدید قرارداد با سپاهان تاکید کرده : مذاکرات خوبی با مسئولان تیم داشتم و برای ماندن در این تیم توافق کردم و منتظر جواب نهایی مدیران سپاهان هستم تا قرارداد را ثبت کنم اما مذاکرات من با آقای کاشانی تنها به صورت تلفنی بود که با این مذاکره کوتاه نمی‌شود قرارداد بست، اولویت اولم از اول هم سپاهان بود، به خاطر آن با سپاهان توافقم رسیدم.

 

حسینی درباره احتمال فسخ قرارداد و پیوستنش به پرسپولیس هم می گوید : درصدش خیلی کم است، من اهل بازارگرمی نیستم. بحث من با سپاهان فقط در مورد یک مشکل کوچک است که حل می‌شود و هیچ مشکلی


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/3/19 و ساعت 6:43 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 119
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266631
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو