ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ هوار: شنبه مذاکره می کنم / علاقه دایی به جذب انصاریان! - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بزرگترین دریغها در روز رستاخیز دریغ مردى است که مالى را جز از راه طاعت خدا به دست آورد ، پس مردى آن را به ارث برد و در طاعت خداى سبحان انفاق کرد . او بدان انفاق به بهشت رفت و نخستین بدان راه دوزخ سپرد . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

هافبک عراقی پرسپولیس روز شنبه برای مذاکره جهت تمدید قراردادش با این تیم وارد تهران می شود.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس؛ پس از اینکه مدیران باشگاه از هوار ملامحمد خواستند برای مذاکره جهت تمدید قرارداد به تهران بیاید او نیز اعلام کرد در اولین فرصت به باشگاه پرسپولیس خواهد رفت. روز گذشته گفت و گوی کوتاهی با این بازیکن داشتیم. هوار ملامحمد گفت: «فعلا در کنار خانواده در اربیل عراق هستم و به دنبال بلیت بازگشت به تهران. به کاشانی قول دادم طی دو سه روز آینده برای تمدید قرارداد در باشگاه باشم و نمی خواهم بدقول شوم»

 

تمایل دایی به جذب انصاریان

در جریان برگزاری دیدار فینال جام حذفی بین پرسپولیس و گسترش فولاد تبریز؛ علی انصاریان تا می توانست از سرمربی پرسپولیس تعریف و تمجید کرد. همین امر موجب شده با توجه به اینکه این مدافع سهمیه لیگ برتری محسوب نمی شود؛ دایی در تماسی با کاشانی خواهان مذاکره با مدافع سابق پرسپولیس شود.

 

 

 

 

علی انصاریان هم بارها در مصاحبه هایش گفته آرزو دارد یکبار دیگر پیراهن پرسپولیس را بر تن کند بنابراین اگر به همین زودی ها عکس یادگاری انصاریان و کاشانی را با پیراهن پرسپولیس دیدید اصلا تعجب نکنید.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/3/20 و ساعت 1:19 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 65
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267320
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو