ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ اتوبوس اختصاصی برای سرخپوشان/ استقبال بسیار خوب از پرسپولیسیها - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و جابر پسر عبد اللّه انصارى را فرمود : ] جابر دنیا به چهار چیز برپاست : دانایى که دانش خود را به کار برد ، و نادانى که از آموختن سرباز نزند و بخشنده‏اى که در بخشش خود بخل نکند ، و درویشى که آخرت خویش را به دنیاى خود نفروشد . پس اگر دانشمند دانش خود را تباه سازد نادان به آموختن نپردازد ، و اگر توانگر در بخشش خویش بخل ورزد درویش آخرتش را به دنیا در بازد . جابر آن که نعمت خدا بر او بسیار بود نیاز مردمان بدو بسیار بود . پس هر که در آن نعمتها براى خدا کار کند خدا نعمتها را براى وى پایدار کند . و آن که آن را چنانکه واجب است به مصرف نرساند ، نعمت او را ببرد و نیست گرداند . [نهج البلاغه]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

 

تیم فوتبال پرسپولیس اردویی را در اردبیل برگزار کرده است.

 برخی از حواشی اردوی سرخپوشان در ادامه آمده است:

*به دستور استاندار اردبیل یک دستگاه اتوبوس اختصاصی با نشان پرسپولیس برای این تیم در نظر گرفته شده تا پرسپولیسیها مشکلی در خصوص رفت و آمد نداشته باشند. این اتوبوس به محض ورود تیم به اردبیل بازیکنان را به هتل سپید برد و سپس به صورت اختصاصی در اختیار تیم قرار گرفت.

*مردم و دوستداران فوتبال که از محل اقامت پرسپولیس در این شهر اطلاع داشتند، در خیابان منتهی به این هتل تجمع کرده بودند و به تشویق بازیکنان می پرداختند. شلوغی جمعیت به حدی بود که نیروی انتظامی مجبور شد جهت ورود بازیکنان به هتل وارد عمل شود.

*مجتبی شیری که به تازگی مراسم ازدواجش را برگزار کرده از غایبان این اردو بود؛ همچنین مهدی شیری برادر وی نیز برای شرکت در مراسم برادرش به این اردو نرفته است.

*از بین بازیکنانی که در تهران تست دادند و حدود 20 نفر می شدند تنها یک گلر اهوازی از سوی علی دایی انتخاب شد که وی در این اردو به همراه تیم به اردبیل فرستاده شد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/3/30 و ساعت 10:17 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 79
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267042
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو