ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ افتتاح ایستگاه متروی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش یاری می رساند، حکمت ره می نماید . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 30

مدیرعامل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه از افتتاح ایستگاه متروی ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی تهران در روز میلاد حضرت قائم توسط هواداران پرشور پرسپولیس خبر داد.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس و به نقل از ایلنا؛ مدیرعامل شرکت بهره‌برداری راه‌آهن شهری تهران و حومه گفت: ایستگاه ورزشگاه آزادی از حدود ساعت 15 فردا آماده سرویس‌دهی به طرفداران فوتبال است و این ایستگاه در روز تولد حضرت مهدی(عج) با حضور طرفداران فوتبال و مسافران مترو افتتاح می‌شود.


مهندس جعفر ربیعی افزود: ایستگاه ورزشگاه آزادی از مدت‌ها قبل آماده بهره‌برداری بود، حتی حدود یک سال قبل اصحاب رسانه و محمدباقر قالیباف این ایستگاه را افتتاح کردند، اما به دلیل قرار گرفتن ایستگاه در اراضی ورزشگاه آزادی از لحاظ حرفه‌ای باید اجازه مسوولین ورزشگاه را هم می‌گرفتیم.

 

وی افزود: مسوولین ورزشگاه در پاسخ نامه اول ما خواستار نرده‌کشی بین ایستگاه و محوطه ورزشگاه شدند، این اقدام صورت گرفت ولی متاسفانه نامه ای دریافت نکردیم، حتی ما اعلام آمادگی کردیم که این ایستگاه همزمان با مسابقات تیم‌ملی در مقدماتی جام جهانی افتتاح شود ولی مجوزی صادر نشد تا اینکه ضیاء آذری مدیر مجموعه ورزشی آزادی در آستانه مسابقات لیگ دهم از طریق رسانه‌ها اعلام آمادگی کرد و بر همین اساس مقرر شد همزمان با مسابقه دو تیم پرسپولیس و تراکتورسازی این ایستگاه افتتاح عمومی شود.


ربیعی با ابراز خرسندی از افتتاح این ایستگاه ادامه داد: در بسیاری از ورزشگاه‌های بزرگ دنیا برای داشتن حمل و نقل عمومی، مسوولان باشگاه‌ها و مدیران خودشان سرمایه‌گذاری کرده و هزینه رد شدن خط مترو را می‌پردازند اما ظاهرا در ایران این اتفاق برعکس است، به هر حال از اینکه ایستگاه برای رفاه بیشتر شهروندان و طرفداران ورزش افتتاح می‌شود خوشحال هستم.


وی گفت: فعلا در روزهای مسابقه استقلال و پرسپولیس قطارها در ایستگاه ورزشگاه آزادی توقف می‌کنند چراکه در خط 5 مترو با کمبود واگن روبه‌ هستیم و در صورت رفع این نقیصه که احتمالا در چند ماه آینده خواهد بود، آمادگی سرویس‌دهی به صورت تمام‌وقت به ساکنین منطقه را نیز داریم.


ربیعی با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی دقیق‌تر برای ساعت توقف قطار در ایستگاه ورزشگاه آزادی مسابقه فردا متعاقبا صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: تخمین می‌زنیم برای مسابقه پرسپولیس و تراکتورسازی حدود 40 تا 50 هزار نفر از مترو استفاده کنند، برای رفتن آنها به ورزشگاه به دلیل مراجعه در زمان‌های مختلف هیچ مشکلی نیست اما برای برگشتن از طرفداران فوتبال تقاضا داریم کمی حوصله کنند و در صورت تجمع با قطارهای بعدی سفر کنند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/5/4 و ساعت 7:26 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 49
مجموع بازدیدها: 266862
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو