ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تمام حاشیه های پرسپولیس - تراکتور : فقط فحش و پرتاب بطری هوادارا - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آن که نهان خود را اصلاح نماید خدا آشکار او را نیکو فرماید ، و آن که به کار دینش پردازد خدا کار دنیاى او را درست سازد ، و آن که میان خود و خدا را به صلاح آرد ، خدا میان او و مردمان را نیکو دارد . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 31

هواداران تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز فصل دهم رقابت‏های لیگ برتر باشگاه‏های کشور را مسائل حاشیه‏ای زیادی آغاز کردند.



*نخستین دیدار برگزار شده در ورزشگاه آزادی در لیگ دهم با حواشی بسیاری همراه بود طوریکه به نظر می‏رسد اگر مسئولان سازمان لیگ فدراسیون فوتبال در همین ابتدای کار به فکر چاره‏اندیشی نباشند، در ادامه شاهد اتفاقات ناخوشانیدی در لیگ دهم خواهیم بود.



*دیدار تیم‎های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در شرایطی عصر امروز سه شنبه برگزار شد که کمتر از 10 هزار تماشاگر تراکتورسازی در ضلع جنوبی ورزشگاه مسقر شده بودند و در پیش از آغاز بازی حواشی بسیاری را رقم زدند. طرفداران تراکتورسازی که فصل نهم را با شور و حرارتی خاص به پایان برده بودند در آغاز لیگ دهم عملکرد ناامیدکننده‌ای داشتند و اقداماتی انجام دادند که قطعا عواقب خوبی برای آنها نخواهد داشت.



*پیش از آغاز بازی طرفداران تراکتورسازی با پرتاب بطری و شعارهای ناشایست شرایط را برای برگزارکنندگان مسابقه و عکاسانی که پشت دروازه این تیم مستقر شده بودند، سخت و دشوار کردند.

 



* در حالیکه انتظار می‌رفت ورزشگاه آزادی در یک روز تعطیل برای بازی دو تیم پرطرفدار مملو از تماشاگر شود اما فقط حدود30 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند.

* ناهماهنگی بازیکنان تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در این دیدار باعث شد بازی پراشتباه بازیکنان با اعتراض طرفداران هر دو تیم مواجه شود.

* علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در این دیدار بیشتر از همه مورد تشویق قرار گرفت.

* طرفداران تراکتورسازی پلاکاردهای زیادی را در حمایت از این تیم در نقاط مختلف ورزشگاه نصب کرده بودند که یکی از آنها به "پل" هشت پای معروف جام جهانی اختصاص داشت.

* از دقایقی پیش از آغاز نیمه دوم طرفداران تیم تراکتورسازی تبریز مستقر در جنوب غربی ورزشگاه با تماشاگران پرسپولیسی کنار این جایگاه درگیر شدند و اقدام به پرتاب اشیای مختلف کردند که صحنه های ناشایستی رقم خورد. در این بین نیروی انتظامی مجبور شد برای برقراری نظم و حفظ سلامت تماشاگران فاصله بین تماشاگران دو تیم را بیشتر کند. با این حال درگیری لفظی طرفین ادامه داشت.


* از تماشاگران حاضر در ورزشگاه به مناسبت نیمه شعبان و ولادت با سعادت امام زمان (عج) با کیک و ساندیس پذیرایی شد.



*حدود 40 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند که حدود 10 هزار تماشاگر طرفدار تراکتورسازی تبریز هستند.


*طرفداران تراکتورسازی علیه کریم باقری کاپیتان پرسپولیس شعار سر دادند و پرسپولیسی‌ها نیز این بازیکن را تشویق کردند. همین موضوع باعث درگیری بین تماشاگران دو تیم شد و تبریزی‌ها به سمت طرفداران پرسپولیس بطری آب پرتاب کردند.


*ماموران انتظامی تلاش کردند با خالی کردن یک جایگاه بین تماشاگران دو تیم فاصله ایجاد کنند. تماشاگران تبریزی پیش از آغاز مسابقه به سمت عکاس‌هایی که پشت دروازه تراکتورسازی نشسته بودند هم بطری آب پرتاب کردند و باعث تاخیر یک دقیقه‌ای در آغاز مسابقه شدند. فراز کمالوند سرمربی تراکتورسازی از تماشاگرانش خواست این کار را ادامه ندهند.

* تبریزی‌ها علیه عادل فردوسی‌پور گزارشگر تلویزیونی هم شعار دادند و طرفداران پرسپولیسی نیز او را تشویق کردند.


* عادل فردوسی پور که گزارشگر این مسابقه بود تنها توانست یک نیمه را گزارش کند و نیمه دوم این بازی توسط مجری برنامه فوتبال برتر گزارش شد.

* پیمان یوسفی مجری برنامه فوتبال برتر که نیمه دوم این بازی را گزارش کرد علت قطعی صدای ورزشگاه را فحاشی برخی تماشاگران تبریزی عنوان کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 9:53 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 53
مجموع بازدیدها: 266951
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو