ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پرسپولیس یک - تراکتور صفر / حسرت برد تراکتور 18 ساله شد - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
محبوب ترینِ مؤمنان نزد خداوند متعال، کسی است که در راه فرمانبری خدا بکوشد، خیرخواه امّت پیامبرش باشد، در عیب هایش بیندیشد و آگاه گردد، خِرد ورزد و عمل کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

الفاظ نامناسب هوادران تراکتور صدای گزارشگر را قطع کرد.

دیدار تیم پرسپولیس در هفته اول لیگ برتر مقابل تراکتور با پیروزی آغاز شد


 این دیدارکه  از ساعت 19:40 در ورزشگاه آزادی و در حضور حدود 40 هزار تماشاگر آغاز شده بود با برتری یک بر صفر پرسپولیس به اتمام رسید .

دو تیم در نیمه اول بازی محتاطانه‌ای ارایه کردند و در نیمه اول فقط کریم باقری یک فرصت عالی گلزنی را از دست داد تا بازی در 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل خاتمه یابد.


نیمه دوم بازی نیز بسیار کند دنبال شد و پرسپولیس در اکثر زمان بازی توپ و میدان را در دست داشت  که نتوانست از موقعیت های ایجاد شده به خوبی استفاده کند .



شرح گل : در آغاز نیمه دوم( دقیقه 46)  و در پی فرار دیدنی جلال اکبری از سمت چپ و پاس زیبای وی به غلامرضا رضایی ضربه مهارنشدنی وی اولین گل بازی را رقم زد.

 

 



قضاوت این دیدار که برای تماشای آن بالغ بر 40 هزار تماشاگر به ورزشگاه آزادی آمده بودند، برعهده مسعود مرادی بود. مرادی در نیمه اول مسابقه به عرفان اولروم از تیم تراکتورسازی تبریز و در نیمه دوم به باقری , غلامرضا رضایی و اکبری از پرسپولیس  کارت زرد نشان داد.



ترکیب پرسپولیس : علیرضا حقیقی، علیرضا محمد، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی، جلال اکبری، مازیار زارع، محمد نوری، کریم باقری(تیاگو)، غلامرضا رضایی، حمید علی عسگر، هادی نوروزی(زارعی)
سرمربی : علی دایی

 

ترکیب تیم تراکتورسازی تبریز: مهدی ثابتی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، مصطفی اکرامی، محمد ابراهیمی، مجتبی ترشیز، کرار جاسم( از دقیقه 63 مصطفی حقی‌پور)، مهدی کیانی، ابوالفضل جلیلی، رسول خطیبی( از دقیقه 80 علی علیزاده) و عرفان اولروم( از دقیقه 49 مسعود ابراهیم‌زاده)
سرمربی: فراز کمالوند

درگیری لفظی تماشاگران دو تیم از ابتدای مسابقه آغاز شد و در اواخر مسابقه نیز تماشاگران تبریزی برخی از صندلی‌های ورزشگاه را شکستند و آنها را به کنار زمین پرتاب کردند و برخی از آنها را نیز آتش زدند.



تماشاگران تبریزی در ابتدای مسابقه نیز به سمت عکاسان بطری آب پرت می‌کردند.



استفاده از الفاظ نامناسب از سوی تماشاگران دو تیم تلویزیون را وادار به قطع صدای ورزشگاه آزادی کرد به طوری که گزارشگر داخل استودیو دقایق زیادی از نیمه دوم را گزارش کرد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/5/5 و ساعت 9:54 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 48
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267011
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو