ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کوتاه محض اطلاع ؛ پیمنتا در راه پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
آنکه در خردسالی نیاموزد، در بزرگسالی پیش نیفتد . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: سه شنبه 103 فروردین 28

پیمنتا در یک قدمى پرسپولیس

لئوناردو پیمنتا، مهاجم برزیلى نفت آبادان در فصل گذشته مورد توجه پرسپولیس قرار گرفته است. طبق شنیده ها مذاکرات طرفین مراحل نهایى خود را سپرى مى کند و توافق هایى نیز بین آنان حاصل شده است

 بادامکی آخر هفته در تهران

شماره هشت سرخپوشان کماکان در مشهد و در کنار خانواده اش بسر می برد. حسین بادامکی که بلافاصله پس از قهرمانی پرسپولیس برای گذراندن تعطیلات جایی را بهتر از حضور در کنار خانواده ندید، فعلا در مشهد است و در شرایطی که شایعاتی مبنی بر بازگشتش به ابومسلم به گوش می رسد، قصد دارد تا پایان هفته سری به تهران بزند تا مثل بقیه پرسپولیسی ها برای دریافت مطالباتش اقدام نماید.
با این حساب باید ظرف دو، سه روز آینده شاهد این باشیم که حسین حوالی میدان پیروزان دیده شود

 مامانی به استیل آذین می رود؟

نمی دانیم این خبر تا چه حد صحت دارد اما از گوشه و کنار شنیدیم اگر که تیم استیل آذین به لیگ برتر صعود کند محمدرضا مامانی هافبک پرسپولیس به این تیم منتقل خواهد شد.
شنیدیم مدیر برنامه های مامانی پیگیری هایی را در این زمینه صورت داده است. البته باید تا پایان مسابقات لیگ یک و شروع زمان نقل وانتقالات صبرکرد.

 

تغییر کوچک در برنامه سفر پرسپولیسی ها

آن طور که از شواهد و قرائن پیداست، مدت زمان اقامت کاروان پرسپولیس در آمریکا و کانادا از بیست روز به پانزده روز کاهش پیدا می کند. با توجه به اینکه پرسپولیسی ها قرار است اواسط تیر ماه به این سفر بروند و طی مدت اقامتشان سه بازی دوستانه در برنامه دارند و پس از آن از پانزدهم مرداد ماه رقابت های لیگ برتر آغاز می شود.
شنیده ایم مدت اقامت پرسپولیسی ها کم خواهد شد تا پس از ورود به تهران پس از چند روز استراحت و برنامه ریزی برای تمرین، سرخ پوشان در شروع فصل به مشکلی برنخورند.

 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 87/3/7 و ساعت 10:32 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 11
مجموع بازدیدها: 266788
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو