ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ پیغام نفت به حلافی: یا بازی نکن، یا گل نزن - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
مرا با عصمت تأیید فرما و زبانم را به حکمت بگشای . [امام زین العابدین علیه السلام ـ در دعای استغفار ـ]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

آبادانی ها تعصب خاصی روی صنعت نفت دارند. در آبادان و در ورزشگاه تختی پرچمی جز پرچم نفت بالا نخواهد رفت و ورود هواداران از فیلترهای خاصی صورت می گیرد.

 

طرفداران سایر تیم ها برای زنده ماندن (!) ناچار هستند پیراهن تیم محبوبشان را زیر پیراهن صنعت نفت بر تن کنند تا از گزند هواداران متعصب آبادانی در امان بمانند. اگر بازیکنی از صنعت نفت به تیم دیگری برود و مقابل تیم سابق خود گلزنی کند ؛ بازگشتش به آبادان تقریبا غیر ممکن خواهد بود. بهنام سراج در پیروزی 4-1 پرسپولیس مقابل نفت در سال 77 و بازی های لیگ آزادگان که در آبادان برگزار شد ، یکی از گل های پرسپولیس را درون دروازه تیم سابقش قرار داد اما...

 

سراج بجای شادی پس از گل اشک ریخت. مهاجم پرسپولیس یکسال بعد و در پیروزی دو بر یک پرسپولیس مقابل صنعت نفت در ورزشگاه آزادی زننده هر دو گل شاگردان پروین بود . از این تراژدی 11 سال می گذرد و حالا رویایی مجدد یک آبادانی اصیل با صنعت نفت در پیراهن پرسپولیس.

 

 

سعید حلافی بیست ساله این فرصت را خواهد داشت تا در صورت صلاحدید علی دایی برابر تیم زادگاهش به میدان برود. هواداران نفت که خاطره تلخی از گلزنی های سراج به صنعت نفت دارند، طی روزهای اخیر در تماس های تلفنی با جوان خوش تکنیک پرسپولیس از وی خواسته اند یا مقابل صنعت نفت بازی نکند، یا در صورت حضور در میدان گلزنی نکند! آن ها به حلافی گفته اند حتی اشک های شماره 9 سال های دور پرسپولیس از محکومیت او نزد آبادانی ها کم نکرده است!

 

سعید حلافی در پاسخ به خواسته نامتعارف لیدرهای صنعت نفت گفته: شما فقط به فکر خودتان هستید و فکر نمی کنید من بازیکن پرسپولیس هستم و اگر بخواهم نان حلال به خانه ببرم باید تمام تلاشم را برای موفقیت تیمم انجام دهم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/5/24 و ساعت 12:23 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 56
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266568
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو