ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خبرهای کوتاه پرسپولیس؛ مخالفت با پیشنهاد دی استرادا - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
بى‏نیاز از عذر بودن ارجمندتر تا از روى راستى عذر آوردن . [نهج البلاغه]
 
امروز: جمعه 103 اردیبهشت 7

اعضای تیم فوتبال پرسپولیس که برای برگزاری بازی مقابل فولاد خوزستان از هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر که با پرواز ساعت 15:30 به اهواز می‌روند، بلافاصله پس از برگزاری بازی و ساعت یک بامداد به تهران بازمی‌گردند.

 

 آخرین تمرین سرخپوشان پیش از حرکت به سمت اهواز از ساعت 12:30 امروز جمعه در مجموعه ورزشی شرکت واحد برگزار می شود.

 

بنا به درخواست کادرفنی، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از برگزاری بازی مقابل فولاد، روزهای یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و بازیکنان استراحت می‌کنند. سرخپوشان پس از این  تعطیلی روز سه‌شنبه برای برگزاری اردویی 4 روزه و انجام یک بازی دوستانه به مشهد می‌روند.

 

 

پیش از شروع تمرین روز پنجشنبه پرسپولیس، علی تاجیک مدیرکل حراست سازمان تربیت بدنی به همراه دو نفر از همکارانش وارد مجموعه ورزشی شرکت واحد شدند و با علی دایی جلسه ای را برگزار کردند. صحبت‌های مطرح شده بین آنها بی‌ربط با مشکل به وجود آمده بین علی دایی و فدراسیون فوتبال نبود. این جلسه حدود 90 دقیقه به طول انجامید و مسئولان حراست سازمان تربیت‌بدنی ظاهرا برای حل این مشکل و جلوگیری از شکایت دایی به فیفا پادرمیانی کرده‌اند.

 

خشایار محسنی مدیر باشگاه دی‌استرادا اسلواکی روز چهارشنبه در نشستی که با حبیب کاشانی داشت، علاقه خود را برای جذب مهدی الهایی و سعید حلافی دو بازیکن جوان این تیم در قبال دو بازیکن خارجی دی‌استرادا اعلام کرد. علی دایی و حبیب کاشانی با این درخواست مخالفت کردند و حاضر نیستند این دو بازیکن را از دست بدهند.

 

با توجه به دو جای خالی در لیست پرسپولیس، نیاز تیم به این دو بازیکن جوان و بی‌اعتمادی‌هایی که در چند سال گذشته به دلیل برخی مسائل از جمله شکایت رافائل و کسر6 امتیاز از پرسپولیس که نقش خشایار محسنی درآن پرونده به دلیل اینکه مدیر برنامه‌های این بازیکن کمرنگ نبود، بوجود آمده باشگاه پرسپولیس به این پیشنهاد جواب رد داد. 


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:14 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 43
بازدید دیروز: 217
مجموع بازدیدها: 267515
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو