ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ خوردبین: صدر جدول را به تیم دیگری نمیدهیم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
اساس حکمت، همراهی با حقّ است و فرمان بردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌ دوست نداریم صدر جدول را به تیم دیگری بدهیم.

 

محمود خوردبین  اظهار داشت: همانطور که در اول فصل پیش‌بینی می‌شد، پرسپولیس تا به امروز بازی‌های خوبی را در لیگ برتر به نمایش گذاشته است. البته قبول دارم در هفته جاری مقابل شاهین بوشهر زیاد خوب نبودیم؛ اما به 3 امتیاز نیاز داشتیم که به آن رسیدیم.

 

وی افزود: در بازی‌های بعدی، برخلاف دیدار برابر شاهین کار می‌کنیم تا بتوانیم با یک نمایش زیبا و هجومی، 3 امتیازها را جمع کنیم. با تلاش و کوشش بازیکنان و کادر فنی، دوست نداریم صدر جدول را از دست دهیم.

 

 

وی درباره بازی با فولاد خوزستان و مشکلات پیش‌رو گفت: مشکل گرما برای ما حرف اول را می‌زند. البته این را باید قبول کرد که تیم‌های جلالی همیشه خوب بوده‌اند. به مشکل برمی‌خوریم؛ اما ترسی نیست. با تلاش مربیان و کادر فنی به 3 امتیاز خواهیم رسید.

 

وی افزود: قبول دارم که فقط گرما مشکل ما در اهواز نیست. به نظر من، تیم‌های خوزستانی را برخی دست کم می‌گیرند. باید قبول کنیم فوتبال خوزستان بسیار ریشه‌دار است و هواداران بسیار خونگرمی دارد. به همین دلیل، عرصه را برای حریفان در خانه خود تنگ می‌کنند.

 

خوردبین خاطر نشان ساخت: خوشبختانه تجربه پیروزی و بازی در گرمای آبادان را داریم؛ ولی در چند سال اخیر همیشه در اهواز مشکل داشته‌ایم. امیدوارم این طلسم شکسته شود و با یک پیروزی دلچسب به تهران برگردیم.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:14 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 26
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 266989
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو