ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ عبدی: حریف اصلی ما آب و هوای اهواز است - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ریاست علمی، شریف ترین ریاست است [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شرایط پرسپولیس قبل از دیدار با فولاد در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: شرایط ما بسیار خوب و روندمان همچنان رو به جلو است و روز به روز در حال بهتر شدن هستیم.

 

عبدی در مورد صدرنشینی پرسپولیس گفت: ما هنوز در اوایل فصل قرار داریم و موفقیتی را کسب نکرده‌ایم. پرسپولیس در حال انجام دادن یک کار بزرگ است که باید ادامه‌دار باشد. ما وقتی به موفقیت نهایی می‌رسیم که تلاش‌مان به قهرمانی بینجامد. امیدواریم این مسیر رو به جلوی ما همچنان ادامه داشته باشد.

 

وی ادامه داد: هر تیمی که بتواند به عنوان تیم بازی کند موفق‌تر است. ما هم در بازی‌های قبل برای دقایقی،‌ ضعیف بازی کردیم اما چون بچه‌ها تیم بودند، توانستند ضعف‌ها را پوشش دهند و خودشان را از آن بحران بیرون بکشند. نمونه‌اش بازی قبل مقابل شاهین بود که تیم ما 10 نفره شد اما بازیکنان توانستند با کنترل بازی از پیروزی به دست آمده دفاع کنند.

 

مربی پرسپولیس شرایط سرخ‌پوشان را برای دیدار مقابل فولاد خوب عنوان کرد و گفت: برای این دیدار دو بازیکن محروم داریم که حمیدرضا علی عسگر و امیرحسین فشنگچی هستند و مجتبی شیری هم به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد. همان طور که می‌دانیم در این فاصله کم نمی‌شد کار تاکتیکی چندانی را انجام داد و ما فقط می‌توانستیم کارهای پیشین را ادامه دهیم و از لحاظ روحی و جسمی آمادگی بازیکنان‌مان را حفظ کنیم.

 

عبدی در رابطه با فولاد نیز خاطرنشان کرد: فولاد تیم خوبی است و جزو معدود تیم‌هایی است که هر چه زمان می‌گذرد بهتر می‌شود. البته حریف اصلی ما آب و هوای اهواز است و مانند بازی مقابل نفت آبادان اگر بتوانیم بر شرایط آب و هوایی غلبه کنیم، کار چندان سختی برای کسب نتیجه نخواهیم داشت.

 

مربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سرخپوشان برای تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برنامه‌ای را در نظر دارند یا خیر، گفت: یک اردوی چند روزه را در مشهد در نظر گرفته‌ایم و احتمالا با ابومسلم یا پیام هم بازی دوستانه برگزار خواهیم کرد. این اردو به بچه‌های ما کمک می‌کند تا برای چند روزی در کنار یکدیگر باشند و هم اینکه بتوانند از لحاظ معنوی و روحی تجدید قوا کنند و بتوانند برای ادامه لیگ آماده شوند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/5 و ساعت 12:15 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 30
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267285
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو