ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ کوتاه از پرسپولیس : ملیپوشان پنجشنبه در تمرین پرسپولیس - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
ـ در سفارش به هشام : مبادا که حکمت را فرو افکنی و آن را نزد نادانان بنهی . [امام کاظم علیه السلام]
 
امروز: جمعه 103 فروردین 10

تیم فوتبال امید ساعت 3 بامداد روز سه‌شنبه به تهران رسید و از روز گذشته حمیدرضا علی عسگری بعد از یک هفته دوری در تمرین پرسپولیس حاضر شد.


همچنین قرار است ملی‌پوشان پرسپولیس که در کره به سر می‌برند در تمرین عصر پنج‌شنبه تیم‌شان حاضر باشند. بدین ترتیب این 4 بازیکن فقط دو جلسه با تیم خود تمرین می‌کنند تا برای بازی با پاس آماده باشند. همچنین شنیده می‌شد باشگاه پرسپولیس به دنبال این بوده تا بازی با پاس را یک روز به تعویق بیندازد که ظاهراً موفق نشده است.

 

بازرسان سازمان لیگ در باشگاه پرسپولیس


با توجه به صحبت‌های عزیز محمدی رییس سازمان لیگ، بازرسان این سازمان به تمام باشگاه‌های لیگ برتری مراجعه و پرونده بازیکنان را به دقت بررسی می‌کنند.


 

این اتفاق از ابتدای ماه رمضان آغاز شده و قرار است طی روزهای پایانی این هفته (امروز و فردا) نوبت به پرسپولیس برسد. این بررسی بیشتر به خاطر آن است که مشخص شود آیا باشگاه‌ها سقف قرارداد تعیین شده از سوی لیگ برتر (350 میلیون تومان) را در قراردادهایشان رعایت کرده‌اند یا نه.

 

درمان فشنگچی و اکبری ادامه دارد


قبل از اینکه ملی‌پوشان پرسپولیس به تمرین این تیم برگردند، فقط جلال اکبری و امیرحسین فشنگچی دو مصدوم پرسپولیس هستند که البته به نظر نمی‌رسد برای بازی مقابل پاس مشکلی داشته باشند. اکبری در تمرین عصر دوشنبه همراه بقیه سپک‌تاکرا بازی کرد و به نظر نمی‌رسید درد داشته باشد البته قرار شده بعد از هر جلسه تمرین، یخ درمانی را به صورت مرتب انجام دهد. امیرحسین فشنگچی هم که از درد جزیی کمرش رنج می‌برد حداقل یک جلسه دیگر باید فیزیوتراپی کند. فشنگچی هم البته در سپک تاکرا حضور فعالی داشت.

 

فیلم خارجی‌ها به دست دایی رسید


فیلم بازی‌های دو بازیکن خارجی پرسپولیس دیروز به دست علی دایی سرمربی این تیم رسید. گفته می‌شود هر دو بازیکن مهاجم هستند اما ملیت‌شان مشخص نیست. پیش از این صحبت‌هایی مبنی بر اینکه دایی یک مدافع یا هافبک دفاعی هم می‌خواهد شنیده می‌شد اما به نظرمی‌رسد فعلاً اولویت با جذب مهاجم نوک بلند زن است البته با توجه به اینکه هنوز نام اوساله از لیست پرسپولیس خارج نشده، باشگاه درصدد جذب یک بازیکن است اما به محض حذف نام اوساله، در نیم فصل می‌توان نام دو بازیکن را به فهرست تیم اضافه کرد.

 

19:30 جمعه، اردو، هتل اسپیناس

 

تیم پرسپولیس بعد از تمرین عصر جمعه که دیرتر از روزهای گذشته انجام خواهد شد، ساعت 19:30 به هتل اسپیناس می‌رود تا یک شب قبل از مصاف با پاس همدان در اردو حاضر باشد. بعد از ابراز رضایت پرسپولیسی‌ها از هتل اسپیناس اردوهای این تیم تا پایان فصل در این هتل 5 ستاره برگزار خواهد شد.

 

پاداش پاس با پاداش پرسپولیس برابر است


از اردوی تیم پاس همدان، حریف روز شنبه پرسپولیس خبر می‌رسد آنها نیز برای این برد به اندازه پرسپولیس پاداش تعیین کرده‌اند و چنانچه موفق به شکست سرخ‌ها در تهران شوند، به هر بازیکن 400 هزار تومان پرداخت خواهد شد. تیم پاس همدان به زودی در هتل المپیک مستقر خواهد شد. این تیم مجید حیدری یکی از دو مدافع میانی اصلی‌اش را در این بازی به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. همچنین مسوولان فنی این تیم فیلم دو بازی آخر پرسپولیس مقابل فولاد و شاهین بوشهر را به دقت آنالیز کرده‌اند.

 

برنامه فشرده برای جدی‌ترین مصدوم

 

قرار شده بعد از بازی با پاس همدان، محمدرضا مولایی بدنساز پرسپولیس برنامه ویژه‌تر و فشرده‌تری را برای بازگشت حسین بادامکی به میدان تدارک ببینند.
بادامکی طی هفته اخیر در تمرین تیم حاضر شده و به مدت نیم ساعت به صورت اختصاصی تمرین می‌کند اما قرار است زمان تمرین‌های او تا پایان هفته آینده به یک ساعت افزایش یابد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 3:40 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 124
بازدید دیروز: 71
مجموع بازدیدها: 266636
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو