ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ تصمیم نهایی دایی برای خط دفاع - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
[ و در خبر ضرار پسر ضمره ضبابى است که چون بر معاویه در آمد و معاویه وى را از امیر المؤمنین ( ع ) پرسید ، گفت : گواهم که او را در حالى دیدم که شب پرده‏هاى خود را افکنده بود ، و او در محراب خویش بر پا ایستاده ، محاسن را به دست گرفته چون مار گزیده به خود مى‏پیچید و چون اندوهگینى مى‏گریست ، و مى‏گفت : ] اى دنیا اى دنیا از من دور شو با خودنمایى فرا راه من آمده‏اى ؟ یا شیفته‏ام شده‏اى ؟ مباد که تو در دل من جاى گیرى . هرگز جز مرا بفریب مرا به تو چه نیازى است ؟ من تو را سه بار طلاق گفته‏ام و بازگشتى در آن نیست . زندگانى‏ات کوتاه است و جاهت ناچیز ، و آرزوى تو داشتن خرد نیز آه از توشه اندک و درازى راه و دورى منزل و سختى در آمدنگاه . [نهج البلاغه]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

 علی دایی قصد دارد پیش از بازی با پاس به ترکیب نهایی خود برای خط دفاعی دست یابد تا قبل از دربی هماهنگی لازم میان این نفرات ایجاد شود.

 

 علی دایی در فرصت 4 روزه ای که تا بازی با پاس در اختیار دارد، تصمیم گرفته از بین مجتبی شیری، شیث رضایی، علیرضا نورمحمدی و سپهر حیدری زود مورد نظر خود را در مرکز خط دفاع انتخاب کند تا در این سه هفته که تا دربی باقی مانده به هماهنگی لازم دست پیدا کنند و شاهد یک دفاع مطمئن مقابل استقلال باشیم.

 

به این ترتیب مدافعان پرسپولیس در این 4 روز رقابت سختی را برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی پیش رو دارند. در طول هفت هفته ای که از رقابت های لیگ می گذرد، نورمحمدی و شیث رضایی، نورمحمدی و سپهر حیدری، و در چند بازی اخیر نیز شیث رضایی و سپهر حیدری زوج خط دفاعی پرسپولیس در مرکز خط دفاعی بوده اند.

 

باید دید علی دایی برای سایر رقابت های لیگ در این زمینه چه تصمیمی اتخاذ می کند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در چهارشنبه 89/6/17 و ساعت 3:40 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 153
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267408
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو