ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ آخرین خبرها از پرونده جنجالی دایی و فدراسیون - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت را لباس زیرین و آرامش را بالاپوش خود قرار ده که این دو زیور نیکان اند . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

مصاحبه مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال در برنامه نود، آن هم دو هفته بعد از صحبت‌های علی دایی مهر تاییدی بود بر ادعاهای دایی درباره مطالباتش.

 

به این ترتیب سرمربی پرسپولیس که قصد ندارد از مواضع خود کوتاه بیاید کماکان به دنبال دریافت حق و حقوقش از فدراسیون فوتبال است: «تا آخر برای گرفتن مطالباتم ایستاده‌ام و اگر مجبور شوم به فیفا شکایت خواهم کرد. در برنامه دو هفته قبل نود مردم دیدند و شنیدند که آقایان چگونه سعی داشتند نشان دهند که فدراسیون برای سال دوم با من توافقی نکرده اما مهدی تاج با جمله‌ای که در برنامه اخیر نود به زبان آورد، رأی کمیته استیناف را زیر سوال برد.»


علی دایی که معتقد است مهدی تاج با صحبت‌هایش رای کمیته استیناف را باطل کرد ادامه می‌دهد: «در برنامه‌ای که در تلویزیون حاضر بودم و درباره قراردادم صحبت می‌کردم، آقای صالحی یکی از اعضای شورای استیناف اعلام کردند مدرکی دال بر توافق بنده با فدراسیون فوتبال برای سال دوم وجود نداشته است.

 

اما بعد از دو هفته آقای تاج روی خط برنامه نود آمد و با بیان این جمله که «برای سال دوم با من همان مبلغ 600 میلیون تومان توافق صورت گرفته» رأی کمیته استیناف را باطل کرد و زیر سوال برد. نمی‌دانم اعضای کمیته استیناف برای این مساله چه پاسخی دارند و آقایان شب‌ها چگونه خوابشان می‌برد. خدا خیلی بزرگ است و بعد از دو هفته آقایان دیدند که چگونه رای آنها توسط خودشان زیر سوال رفت.»


دایی که می‌داند مردم حق را به او می‌دهند همچنان به دنبال مطالباتش است و اعلام می‌کند اگر حق و حقوقش پرداخت نشود به فیفا شکایت خواهد کرد: «در برنامه نود مردم دیدند چه کسی راست می‌گوید و چه کسی دروغ. گذشت زمان خیلی از مسائل را ثابت کرد. تا آخر برای گرفتن حق و حقوقم ایستاده‌ام و از طریق مراجعی که در داخل کشور هستند و البته به فدراسیون وابستگی ندارند، پیگیر کارهایم خواهم بود و اگر مجبور شوم، به فیفا هم شکایت خواهم کرد.»


اما علاوه بر علی دایی که ادعای مسوولان فدراسیون را قبول ندارد، احمد ابراهیمی سرپرست سابق تیم ملی ایران که به خاطر پخش نشدن صحبت‌هایش به صورت کامل در برنامه نود معترض است، نسبت به صحبت‌های کفاشیان که گفته سرپرست تیم ملی خیانت در امانت کرده اعتراض دارد و معتقد است این حرف تهمت بزرگی است: «من کفاشیان را آدم صادق و مومنی می‌دانم. وقتی گفت که من خیانت در امانت کرده‌ام خیلی ناراحت شدم. تهمت بسیار بزرگی بود. می‌توانستم روی خط بیایم اما ممکن بود مسائلی مطرح شود که از ادب اسلامی ما به‌دور است. به همین خاطر صبر کردم.»


ابراهیمی با اشاره به ابهاماتی که پس از پخش مصاحبه‌اش در برنامه نود پیرامون قرارداد علی دایی با فدراسیون فوتبال به‌وجود آمد، هم می‌گوید: «تمام صحبت‌های من پخش نشد. پس از آن که قرارداد را نشان دادم، خبرنگار از من پرسید که آیا این فرار از مالیات است؟ که من در پاسخ به روشنی گفتم خیر. گفتم مگر فدراسیون فوتبال می‌خواهد خلاف کند. کلام و رفتار تاج یکی است و اگر سرش برود حرفش نمی‌رود. در زمانی که او در کمیته تیم‌های ملی بود، مشکلات را رفع می‌کرد و این طور نبود که فدراسیون فوتبال برای فرار از مالیات آن قرارداد را به وجود آورده باشد.»

 

سرپرست سابق تیم ملی کشورمان که توافق بر سر پرداخت مالیات توسط فدراسیون فوتبال را تایید می‌کند، معتقد است کارهای بزرگی در فدراسیون انجام شده: «پس از آن که فدراسیون فوتبال و دایی به توافق رسیدند که فدراسیون مالیات را بدهد، خودشان به این جمع بندی رسیدند که باید متممی را بنویسند که اقاله از دل همین موضوع بیرون آمد. متاسفانه زمانی که تیم ملی به جام جهانی نرفت همه کارهای خوبی که در فدراسیون فوتبال انجام گرفت فراموش شد اما باید بدانیم که در فدراسیون فوتبال کارهای بزرگی انجام گرفته است.»


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در جمعه 89/6/19 و ساعت 3:21 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 46
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267301
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو