ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حواشی بازی پرسپولیس و پاس/ در رختکن و اتوبوس پرسپولیسیها چه گذشت - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دانش، گنجینه و کلید آن پرسش است . پس خدا رحمتتان کند بپرسید که به چهارکس پاداش داده می شود : پرسشگر و گوینده و شنونده و دوستدار آنها . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

فضای رختکن و اتوبوس پرسپولیسی‌ها پس از بازی با پاس که در دقیقه آخر به تساوی کشید، فضایی خاص و منحصر به فرد بود. فضایی که سرخپوشان در فصل جدید آن را تجربه نکرده بودند.

 

دلداری دایی به بازیکنان!

 

علی رغم اینکه علی دایی خود از نتیجه بازی و از دست دادن دو امتیاز در دقیقه 90 ناراحت و ناراضی بود، با این وجود در رختکن پرسپولیس، به تعدادی از بازیکنان که از ناراحتی، مدت زیادی در جای خود نشسته بودند و از جا بر نمی‌خواستند دلداری داد و از آنها خواست آماده ترک رختکن شوند.

 

اتوبوس ِ سکوت

 

کسب نتیجه تساوی در ورزشگاه آزادی برای پرسپولیسی‌ها باور کردنی نبود. این حس و حال تا لحظه‌ای که سرخپوشان از هم جدا شدند در بین آنها وجود داشت. فضای اتوبوس سرخپوشان هم، فضایی کاملا متفاوت از همیشه بود. در طول مسیر ورزشگاه آزادی تا هتل اسپیناس، سکوتی سنگین در اتوبوس حاکم بود و جز پرس و جو از ساعت تمرین روز یکشنبه، گفت و گویی در بین بازیکنان صورت نگرفت. به محض رسیدن به هتل نیز هر یک از بازیکنان و کادر فنی سوار بر خودروهای خود شده و محل هتل را ترک کردند.

 

درخواست هواداران از کاشانی

 

پس از پایان بازی، حبیب کاشانی در حلقه هواداران پرسپولیس قرار گرفت. آنها از سرپرست باشگاه پرسپولیس می‌خواستند برای جذب یک مهاجم خوب اقدام کند. هواداران پرسپولیس معتقد بودند پرسپولیس برای حضور در بازی‌های آسیایی به یک مهاجم دیگر نیاز دارد. در عین حال هر یک از آنها برای ترکیب پرسپولیس پیشنهاداتی متفاوت داشتند که از کاشانی می‌خواستند آنها را به علی دایی منتقل کند!

 

حلالی در VIP

 

اسماعیل حلالی بازیکن سال‌های پیش پرسپولیس در VIP حضور داشت و بازی تیم سابق خود را تماشا می‌کرد. هافبک آذری فوتبال ایران دقایقی نیز با حبیب کاشانی به گفت و گو پرداخت.

 

شادی گل نوری

 

محمد نوری هافبک گلزن تیم پرسپولیس پس از گشودن دروازه پاس همدان به سمت نیمکت تیم پرسپولیس رفت و کریم باقری را در آغوش کشید.

 

آنالیز آنلاین!

 

عالی پور، آنالیزور تیم فوتبال پرسپولیس در هر دو نیمه در قسمت VIP ورزشگاه آزادی نشسته بود و از بازی یادداشت برداری می‌کرد. او در بین دو نیمه به رختکن پرسپولیس رفت و نکات یادداشت شده را در اختیار کادر فنی قرار داد. عالی پور با آغاز نیمه دوم مجددا برای نکته برداری از بازی سرخپوشان به VIP آمد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در یکشنبه 89/6/21 و ساعت 10:15 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 208
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267463
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو