ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ چه کسی امنیت پرسپولیس را در تبریز تضمین می کند؟ - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هیچ مسلمانی، پس از بهره اسلام آوردن، بهره ای همچون برادری خدایی به دست نیاورده است . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

شعارهای قومیتی و سیاسی، پرتاب سنگ و بطری، آتش زدن صندلی ها و تاسیسات ورزشگاه، توهین به مربیان و بازیکنان حریف و ...، اینها تنها بخشی از مشکلاتی است که پرسپولیس در برابر تراکتورسازی با  آن دست به گریبان بوده است.

 

سرخپوشان پایتخت در فصل نهم سه بار به شهر تبریز سفر کردند، یکبار در بازی برگشت لیگ مقابل تراکتورسازی، جدال با پتروشیمی تبریز در جام حرفی و دیدار رفت فینال همین جام مقابل گسترش فولاد. جالب آنکه هر سه سفر پرسپولیس به این شهر با حاشیه های بسیاری همراه بود.

 

شعارهای قومیتی و سیاسی، پرتاب سنگ و بطری به سوی بازیکنان ، کادر فنی و هواداران پرسپولیس، آتش زدن صندلی ها و تاسیسات ورزشگاه، توهین به مربیان  و بازیکنان و ...، تنها بخشی از مشکلاتی است که سرخپوشان پایتخت حتی در ورزشگاه خانگی هم در جدال با هوادران تراکتورسازی تبریز با آن دست به گریبان می شوند.


ناگفته پیداست هواداران تراکتورسازی برای دامن زدن به این دشمنی دیرینه با پرطرفدارترین تیم آسیا ، قطع به یقین روز شنبه با حضور در ورزشگاه یادگار امام و با پرچم شهرداری تبریز، به حاشیه سازی های خود ادامه خواهند داد.

نیازی به یادآوری نیست که فصل گذشته در ورزشگاه یادگار امام تبریز با شیئی تیز به علی دایی حمله شد و اگر شانس با سرمربی پرسپولیس یار نبود، اتفاق تلخی رخ می داد.

مشکلات حضور در تبریز مختص پرسپولیس نیست، تقریبا تمام تیمهای لیگ برتری از سفر به تبریز هراس دارند و براستی امنیت برگزاری مسابقات در این شهر تضمین شده نیست. مشکلات استیل آذین و علی کریمی در ورزشگاه یادگار امام تنها بخشی از معضلی است که امروز همه آن را با نام هواداران تراکتورسازی می شناسند، هر چند با پرچم شهرداری یا گسترش فولاد.

معدود هواداران تراکتورسازی در هفته نخست لیگ و در ورزشگاه آزادی به کریم باقری هم رحم نکردند و همشهری خود را هم میهمان پذیرایی هواداری خود کردند. علاوه بر آن حواشی دیگری از جمله آتش زدن صندلی ها، تخریب تاسیسات ورزشگاه آزادی، بی حرمتی به گزارشگر مسابقه، مربیان ، بازیکنان و هواداران حریف را هم به پرونده اضافه کنید.

هر جا اثری از هواداران تراکتورسازی دیده شود، درگیری، حاشیه و ناامنی هم در پی آن وجود خواهد داشت. به این ترتیب در آستانه مسابقه پرسپولیس و شهرداری که به طور حتم با حضور هواداران تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام برگزار می شود، سوال ویژه اینست گه چه کسی امنیت کاروان پرسپولیس و هوادارانش را در این ورزشگاه تامین خواهد کرد؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در پنج شنبه 89/6/25 و ساعت 8:5 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267156
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو