ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ شیث : هرکس علیه من حاشیه سازی کند، شکایت می کنم - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
همواره بردبار باش که آن پایه دانش است . [امام صادق علیه السلام]
 
امروز: چهارشنبه 103 اردیبهشت 5

این روزها برخی نشریات به شایعاتی در مورد شیث رضایی دامن می زنند و این مسئله دلخوری شدید این بازیکن را به همراه داشته است . شماره 13 سرخپوشان در مورد بازی امروز می گوید:

 

*گویا برخی تلاش می کنند دوباره تو را به حاشیه ببرند!؟

بله متاسفانه یک عده خبرنگار به خودشان اجازه می دهند هرچه دلشان می خواست در مورد من بنویسند،الان 2 سال است که کوچکترین حاشیه ای نداشته ام ، و اجازه نمی دهم هرکس به خودش اجازه دهد برای من حاشیه درست کند.

 

*گویا در کنفرانس خبری از تو پرسیده شده منشوری هستی یا نه ؟!

 

بله نمی دانم روی چه حسابی این سوال از من پرسیده شد،متاسفانه در فوتبال ایران یک عده هستند که بدون داشتن مدرک و فقط برا اساس شنیده ها با آبروی فوتبالیست ها بازی می کنند لازم هست عنوان کنم هر سایت یا روزنامه ای بخواهد با آبروی من بازی کند و بدون مدرک شایعه علیه من راه بیندازد بیکار نخواهم نشت و شکایت خواهم کرد.

 


* مثل اینکه خیلی سعی می کنی بی حاشیه باشی؟

به عنوان کاپیتان دوم پرسپولیس اصلا نباید به حاشیه فکر کنم چه برسد به اینکه دنبال ان باشم؛اگر اجازه دهند این روند را ادامه خواهم داد تا اگر شرایط فراهم شد به تیم ملی دعوت شوم.

 

* در بازی با شهرداری در ترکیب اصلی هستی ؟

در دیدارهای اخیر تیم بدکار نکرده ام که بخواهم به نیمکت فکر کنم.البته تصمیم گیرنده کادر فنی تیم وتحت هرشرایطی به آن احترام می گذارم.

 

* اما انگار دایی بدش نمی اید هربازی خط دفاع تیمش را تغییر دهد!؟

در تیم ما اماده ترین ها بازی می کنندو نام بازیکن برای دایی اهمیت ندارد. تغییرات هم هرزمان لازم باشدبه وجود می اید و تاالان هم موثر بوده است.

 

* قبول داری شهرداری را نبرید شرایط بحرانی می شود؟

هربازی شرایط خاص خودش را دارد و قرار نیست با کسب یک باخ یا مساوی به بحران کشیده شویم. برای بازی امروز هم فقط به برد فکر می کنیم تا انشالله به صدر جدول برگردیم.

 

* فکر می کنید در تبریز تشویق شوید؟

چون با شهرداری بازی داریم احتمالا شمار زیادی از تبریزی ها پرسپولیس را تشویق کنند و هرچند پرچم طرفداران تبریزی قرمز است و این مسئله ما را خوشحال می کند. امیدوارم ورزشگاه یادگار امام(ره) امروز مثل همیشه پر از تماشاگر باشد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در شنبه 89/6/27 و ساعت 10:54 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 51
بازدید دیروز: 47
مجموع بازدیدها: 267207
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو