ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ مشکل حقیقی و رضایی برای همراهی تیم ملی - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
حکمت در طبیعتهای فاسد، سودی نمی بخشد. [امام هادی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 فروردین 9

با منتفی شدن حضور هادی نوروزی در اردوی تیم ملی، علیرضا حقیقی و غلامرضا رضایی هم به دلیل مصدومیت قادر به حضور در تمرینات این تیم نیستند.

 

 مصدومیت علیرضا حقیقی که باعش شده او بازی اخیر تیمش را از دست بدهد، موجب شد تا دکتر رضایی پس از تماس با دکتر خانلری و شهاب پزشکان، وضعیت مصدومیت دروازه بان پرسپولیس را تشریح کند.

 

گفته می شود قرار است علیرضا حقیقی پس از ملاقات با افشین قطبی در مورد وضعیت جسمانی خود با وی صحبت های لازم را انجام بدهد. پس از این ملاقات که دیروز برگزار شد قرار است حقیقی از چهارشنبه و با دو روز تاخیر در تمرینات تیم ملی حاضر شود.

 

همچنین غلامرضا رضایی بار دیگر با مصدومیت کهنه از ناحیه رباط داخلی پا مواجه شده تا مانعی باشد برای حضور این بازیکن در تمرینات تیم ملی فوتبال. رضایی در حال حاضر مشغول انجام تمرینات فیزیوتراپی است تا هر چه زودتر شرایط تمرین را بدست آورد.

 

طبق هماهنگی انجام شده با کمیته پزشکی تیم های ملی، شماره 10 پرسپولیس از امروز در اردوی تیم ملی حاضر می شود اما حضورش در تمرینات به میزان بهبودی اش بستگی دارد. البته دکتر رضایی ، پزشک تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است او فعلا شرایط تمرین کردن را ندارد.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/6/29 و ساعت 6:32 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 33
بازدید دیروز: 66
مجموع بازدیدها: 266474
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو