ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ از شکستن سر فرهاد مجیدی تا شکستن دل کریم باقری - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
با بی رغبتی به آنچه در دست مردم است، با آنان اظهار دوستی کن، تا دوستی شان را به دست آوری . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: پنج شنبه 103 اردیبهشت 6

کریم باقری که چندین سال است بااخلاق‌ترین بازیکن فوتبال معرفی می‌شود و سال‌ها برای تیم ملی و فوتبال کشور زحمت کشیده نباید اینگونه مورد کم‌لطفی قرار بگیرد اما در اینجا این سوال پیش می‌آید که آیا مسوولان فدراسیون نباید زودتر از اینها به فکر جو ورزشگاه‌ها می‌بودند؟


 

اوایل فصل قبل بود که استقلال و تراکتورسازی در تبریز به مصاف هم رفتند. هواداران تراکتور که بعد از سال‌ها مزه حضور تیم مورد علاقه‌شان را در لیگ برتر چشیده بودند با شور و علاقه خاصی پا به ورزشگاه گذاشتند و با حضور پرشور آنها بازی رنگ دیگری به خود گرفت اما تمام حوادث و اتفاقات این بازی از زمانی شروع شد که فرهاد مجیدی گل استقلال را به ثمر رساند.


 

کاپیتان استقلال نمی‌دانست که بعد از این گل هواداران تراکتور با بطری و سنگ از او استقبال می‌کنند و باید با سر شکسته و بانداژ شده ورزشگاه یادگار امام تبریز را ترک کند!


بعد از این اتفاق استقلالی‌ها از جو نامساعد ورزشگاه یادگار گفتند اما جالب اینکه ششگلانی، رییس هیات فوتبال آذربایجان در واکنش به اظهارات آنها حرف‌هایی زد که باعث تعجب بود.

 


ششگلانی گفت: «هواداران استقلال سر فرهاد مجیدی را شکستند و هیچ خطایی متوجه هواداران تراکتور نبود.» حال در کجای دنیا هواداران تیمی سر گلزن آن تیم را می‌شکنند؟! باید پاسخ آن را از ششگلانی پرسید و اما بعد از این ماجرا همه به انتظار رای کمیته انضباطی نشستند ولی از آنجایی که قاضی شریفی از بدو ورودش به کمیته انضباطی اصلا اعتقادی به محرومیت تماشاگران نداشت حکمی را صادر کرد که بیش از حوادث تبریز باعث تعجب همه شد.

 

و جالب‌تر اینکه وقتی به تبریز سفر کرد در جمع فوتبالدوستان این شهر مدعی شد که هیچ‌وقت آنها را محروم نمی‌کند. حرف‌های رییس کمیته انضباطی حاشیه امنیتی را برای هواداران تبریزی به‌وجود آورد و آنها با خیال راحت در ورزشگاه یادگار امام در قبال مسائلی که به مذاق آنها خوش نمی‌آمد واکنش نشان دادند.‌ آتش این اتفاقات به لیگ دهم هم کشیده شد و در اولین بازی تراکتور در این لیگ تماشاگران تبریزی مسائلی را در ورزشگاه آزادی به وجود آوردند که رییس کمیته انضباطی را مجبور کرد برخلاف میلش تصمیم به محرومیت آنها بگیرد اما این تصمیم چاره‌ساز نشد تا اینکه در هفته نهم دوباره پرسپولیسی‌ها مقابل یکی از نمایندگان تبریز قرار گرفته و در ورزشگاه یادگار از همان دقایق اولیه تماشاگران تبریزی علیه باقری که از این شهر به فوتبال معرفی شده بود شعار دادند!

 

این بار واکنش سازمان لیگ و مسوولان فدراسیون به اتفاقات ورزشگاه یادگار کاملا متفاوت از سال پیش بود. عزیزمحمدی به صراحت در مصاحبه‌اش عنوان کرد که خاطیان این بازی باید پاسخگو باشند، ما هم با نظر رییس سازمان لیگ موافقیم.

 

کریم باقری که چندین سال است بااخلاق‌ترین بازیکن فوتبال معرفی می‌شود و سال‌ها برای تیم ملی و فوتبال کشور زحمت کشیده نباید اینگونه مورد کم‌لطفی قرار بگیرد اما در اینجا این سوال پیش می‌آید که آیا مسوولان فدراسیون نباید زودتر از اینها به فکر جو ورزشگاه‌ها می‌بودند؟ آیا یک سال پیش که حادثه‌ای مشابه برای کاپیتان استقلال به‌وجود آمد نباید کمیته انضباطی واکنش محکمی به این قضیه نشان می‌داد تا امروز شاهد فحاشی به اسطوره فوتبال نباشیم، اگر با خاطیان ورزشگاه‌های تبریز زودتر برخورد می شد، امروز شاهد چنین اتفاقات اسفباری بودیم؟


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در سه شنبه 89/6/30 و ساعت 8:33 عصر | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 91
بازدید دیروز: 99
مجموع بازدیدها: 267346
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو