ÇیøÇã ÝÇØãیøå ÊÓáیÊ ÈÇÏ حواشی کامل دیدار دوستانه پرسپولیس - خدمات عمران کیش - وبلاگ تیفوسیهای پرسپولیس ایران (OnlyPersPolis)
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنهان کننده دانش، به درستیِ دانشش بی اعتماد است . [امام علی علیه السلام]
 
امروز: شنبه 103 اردیبهشت 1

دیدار دوستانه امروز(یکشنبه) پرسپولیس در برابر خدمات عمران کیش دیدار پربرخوردی از آب در آمد.

 

 کارت‌های زرد و قرمزی که داور به بازیکنان تیم میهمان نشان دادباعث اعتراض علی دایی به نحوه قضاوت داور شد.

 

پرسپولیس در دو نیمه این دیدار با دو ترکیب متفاوت به میدان رفت، نیمه اول بازی با تسلط سرخ پوشان آغاز شد و بعد از به هدر رفتن چند فرصت مناسب توسط باقری و آرفی، در نهایت در دقیقه 15 قفل دروازه میهمان با ضربه سر باقری روی سانتر منصوری شکسته شد.

 

 

در ادامه پرسپولیسی‌ها بازهم چند بار تا آستانه گشودن دروازه حریف پیش رفتند اما برخلاف جریان بازی، این تیم میزبان بود که در دقیقه 39 به گل مساوی رسید. درست یک دقیقه بعد علیرضا محمد با ضربه پای چپ از بیرون محوطه جریمه نتیجه را دو بر یک کرد. پرسپولیس در دقیقه 43 روی شوت زمینی منصوری که یکی از خوب‌های پرسپولیس بود اختلاف را به دو گل رساند.

 

در نیمه دوم ترکیب تیم به کلی عوض شد و آرفی تنها بازیکنی بود که در این نیمه نیز در میدان باقی ماند. این نیمه برای پرسپولیس خوب آغاز نشد. در دقیقه 49 و در یک غافلگیری که صحنه‌ای مشکوک به آفساید نیز بود، تیم کیش موفق شد فاصله را به یک گل برساند.

 

در دقیقه 60 گل چهارم پرسپولیس به ثبت رسید. ابتدا دروازه بان میزبان موفق شد ضربه برگردان آرفی را به خوبی دفع کند اما شیری در ریباند با شوتی سرضرب از پشت محوطه جریمه کار را تمام کرد.

 

شش دقیقه بعد آخرین گل پرسپولیس وارد دروازه خدمات عمران کیش شد. پاس بلند و عمقی آرفی با فرار فشنگچی همراه شد، این بازیکن نیز پس از جا گذاشتن دروازه بان حریف دروازه را گشود.

 

گل آخر بازی در دقیقه 71 وارد دروازه پرسپولیس شد. روی این گل هم که در حرکتی عمقی به دست آمد، مدافعان پرسپولیس و کادر فنی این تیم به شدت اعتراض کردند.

 

کارت‌های زرد متعدد که به بازیکنان پرسپولیس داده شد در نهایت با کارت قرمزی که داور در دقیقه 81 به آقازمانی نشان داد به کامل شد، تا پرسپولیسی‌ها در مجموع از داوری راضب نباشند.


 نوشته شده توسط محمد پرسپولیسی(محمد حسین ) در دوشنبه 89/7/5 و ساعت 9:30 صبح | نظرات دیگران()
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 68
مجموع بازدیدها: 267078
جستجو در صفحه

لوگوی دوستان
خبر نامه
 
وضیعت من در یاهو